بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی گفت:

پرداخت تسهیلات به ۶۵۱ متقاضی بدون ضامن

پرداخت تسهیلات به ۶۵۱ متقاضی بدون ضامن
بانک کشاورزی تاکنون بالغ بر ۳۱۵ میلیارد ریال از طریق شیوه اعتبارسنجی به ۶۵۱ متقاضی وام بدون ضامن پرداخت کرده است و با توجه به تاکید وزارت اقتصاد، در ماه‌های آتی عملکرد بسیار بالاتری خواهیم داشت.
کد خبر : ۲۵۹۲۱۵

پرداخت تسهیلات به ۶۵۱ متقاضی بدون ضامن

بورس نیوز: فریدون بهبهانی، عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی، با اشاره به پرداخت تسهیلات خرد با شیوه اعتبارسنجی اظهار کرد: سالیان سال است که اعطای تسهیلات خرد بدون ضامن را در بانک کشاورزی عملیاتی کرده ایم و اکنون تمرکز بیشتری داریم تا این موضوع در بانک کشاورزی به خوبی عملیاتی شود.

وی در پایان بیان کرد: بانک کشاورزی تاکنون بالغ بر ۳۱۵ میلیارد ریال از طریق شیوه اعتبارسنجی به ۶۵۱ متقاضی وام بدون ضامن پرداخت کرده است و با توجه به تاکید وزارت اقتصاد، در ماه‌های آتی عملکرد بسیار بالاتری خواهیم داشت.

بهبهانی با بیان اینکه یکی از بند‌های مورد تاکید قانون جدید چک، لزوم اتصال تمامی دستگاه‌های خودپرداز بانک‌ها به سامانه صیاد است، گفت: بانک کشاورزی این کار را به صورت پایلوت در چندین شعبه خود انجام داده و اکنون این طرح مراحل پایانی خود را طی می‌کند و تا چند هفته آینده این کار به طور کامل، عملیاتی خواهد شد.

وی در ادامه مسدودسازی وجوه حساب صادرکنندگان چک برگشتی را یکی از مزایای این طرح برشمرد و افزود: اجرای این طرح می‌تواند کمک شایانی به گیرندگان چک کند تا این اطمینان خاطر را داشته باشند که درصورت بدعهدی عده ای، باز هم می‌توانند به حق خود برسند و امیدواریم آنچه که در دستور العمل عنوان شده به طور کامل عملیاتی شود و به مروز زمان شاهد امنیت کاملی را در بازار باشیم.

عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی با اشاره به حمایت‌های بانک کشاورزی از طرح‌های دانش بنیان اظهار داشت: حدود ۲۰ سالی می‌شود که بانک کشاورزی از فارغ التحصیلان بخش کشاورزی دارای طرح‌ها و ایده‌های جدید حمایت و تسهیلاتی را برای راه اندازی کسب و کار آن‌ها پرداخت می‌کند.

بهبهانی حمایت از شرکت‌های دانش بنیان را یکی از اولویت‌های مهم بانک کشاورزی برشمرد و گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری و تاکید مقام معظم رهبری بر حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، بانک کشاورزی باجه‌ای را در صندوق نواوری و شکوفایی مستقر کرده که شرکت‌های دانش بنیان بتوانند در حداقل زمان ممکن از خدمات بانک کشاورزی استفاده کنند و این موضوع را به تمامی شعب خود در سراسر کشور نیز، تاکید کرده ایم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
۱۷۰ هزار مستأجر درخواست وام ودیعه مسکن داده‌اند
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت:

۱۷۰ هزار مستأجر درخواست وام ودیعه مسکن داده‌اند

۵ پیشنهادصندوق توسعه ملی به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام
از سوی دبیر هیات عامل صندوق توسعه ملی ارائه شد؛

۵ پیشنهادصندوق توسعه ملی به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

وزیر راه در مراسم کلنگ‌زنی ۱۵ هزار واحد مسکونی گفت:

تامین زمین مورد نیاز برای دو میلیون و ۸۰۰ هزار واحد مسکونی

ارسال نظر