بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷
سهامداران
مدیرعامل شرکت تأمین سرمایه خلیج‌فارس گفت: سهامداران تامین سرمایه خلیج فارس نهاد‌های مالی نیستند و این خود تفاوت اصلی است که بتوانیم در برنامه‌های آتی نتایج خوبی را داشته باشیم. به خصوص اینکه در بخش دانش بنیان برنامه‌های مفصلی را داریم.
کد خبر : ۲۵۹۲۳۲

سهامداران

جواد عشقی نژاد، مدیرعامل شرکت تأمین سرمایه خلیج‌فارس در گفتگو با بورس نیوز، درخصوص شرکت تامین سرمایه خلیج فارس اظهار کرد: شرکت در سال ۱۴۰۰ تمرکز خود را بر تاسیس گذاشته بود، اما طی یک عملکرد ۲۶ روزه توانستیم به ازای هر سهم ۵۵ ریال تقسیم سود پیش بینی شرکت را محقق کنیم و به سهامداران تقدیم کنیم.

وی افزود: چیزی که سهامداران دنبال آن بودند این میزان مبلغ سود نبود بلکه مهم برنامه‌های آتی بود که ما برای شرکت تامین سرمایه خلیج فارس داریم که از جمله آن‌ها می‌توان به گرفتن مجوز‌های لازم، تاسیس صندوق‌ها و تکمیل ابزار‌های مالی اشاره کرد. همچنین بتوانیم توسعه بازار در صنعت پتروشیمی بازار سرمایه و خارج از صنعت را انجام دهیم که در این مسیر همراهی سهامداران و حمایت هیات مدیره به ما کمک کرد.

مدیرعامل شرکت تامین سرمایه خلیج فارس درخصوص برنامه‌های آتی ادامه داد: تکمیل ابزار‌های مالی و توسعه بازار از برنامه‌های آتی تامین سرمایه خلیج فارس است. "تفارس" قرار نیست سهمی از بازار گذشته را بگیرد بلکه قرار است این بازار را ورود ابزارها، روش‌ها و محیط‌هایی که سایر تامین سرمایه‌ها کمتر به آن ورود کرده اند، بزرگتر کند.

وی با اشاره به ترکیب سهامداران "تفارس" بیان کرد: سهامداران تامین سرمایه خلیج فارس نهاد‌های مالی نیستند و این خود تفاوت اصلی است که بتوانیم در برنامه‌های آتی نتایج خوبی را داشته باشیم. به خصوص اینکه در بخش دانش بنیان برنامه‌های مفصلی را داریم.

عشقی نژاد درباره فعالیت تامین سرمایه خلیج فارس توضیح داد: تاکنون دو مشاور پذیرش عرضه، یک متعهد پذیره نویسی، موافقت اصولی دو صندوق را داشتیم. اعداد آن زیاد بزرگ نیست، اما برای ما مهم این بود که کار شروع شود. همچنین، شروع خوبی برای یک کار بزرگ در صنعت پتروشیمی و بازار سرمایه کشور باشد.

وی درخصوص برنامه افزایش سرمایه خاطرنشان کرد: برنامه افزایش سرمایه داریم و قاعدتا محل آن می‌تواند از آورده نقدی باشد، زیرا در حال حاضر سود هنگفتی نداریم.

مدیرعامل تامین سرمایه خلیج فارس در پایان گفت: امیدواریم امانتداران خوبی برای سهامداران باشیم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سهامداران
به دنبال برگزاری مجمع شرکت تامین سرمایه خلیج فارس؛

سهامداران "تفارس" با هم دیدار کردند/سود ۴۰ ریالی در جیب سهامداران

با مجوز از سازمان بورس؛

"تفارس" سبدگردانی می کند

با اعلام شرکت تامین سرمایه خلیج فارس؛

"تفارس" هیات مدیره را تغییر داد

ارسال نظر