بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در نشست یک دیدار یک عرضه "تپسی":

عرضه "تپسی" شروع یک راه جدید در بازار سرمایه است

عرضه
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: با حساسیتی که روی این نوع شرکت‌ها وجود داشت باعث شد که با بررسی‌های دقیق‌تر به این جمع بندی برسیم و این عرضه انجام شود. عرضه تپسی شروع یک راه جدید در بازار سرمایه است.
کد خبر : ۲۵۹۲۷۲

عرضه

بورس نیوز: میثم فدایی، مدیرعامل فرابورس در نشست یک دیدار یک عرضه "تپسی" اظهار کرد: بعد از دو سال نتایج فعالیت‌های همه به بار نشست و امروز در فرابورس میزبان اولین استارت آپ از نسل جدید استارت اپ‌هایی هستیم که شکل گرفتند. علت طولانی شدن این کار به دلیل طی مراحل و انجام فرایند بود. تیم تپسی این موانع را پشت سر گذاشت و این مهم امروز به نتیجه رسید.

وی افزود: امروز در کشف قیمت تپسی ۴۷ صندوق سرمایه گذاری حضور داشتند که در طی کشف قیمت‌های اخیر در فرابورس، تعداد صندوق‌ها بالاتر بود. جلسات بررسی متعددی برگزار شد و گزارش ارزشگذاری تپسی از همه جهات بررسی شد. امیدوارم فرابورس در ماه‌های آینده بتواند میزبان عرضه استارت آپ‌های دیگری باشد.

در این نشست، مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار اظهارکرد: با حساسیتی که روی این نوع شرکت‌ها وجود داشت باعث شد که با بررسی‌های دقیق‌تر به این جمع بندی برسیم و این عرضه انجام شود. عرضه تپسی شروع یک راه جدید در بازار سرمایه است.

میلاد منشی پور، مدیرعامل "تپسی" در این نشست خاطرنشان کرد: امروز بعد از دو سال تپسی در بازار عرضه شد. صنعت دیجیتال صنعتی است که با تمام موانع توانست میلیون‌ها شغل ایجاد کند. ما برای ورود این صنعت به بورس دو سال سخت را پشت سر گذاشتیم. استاندارد‌های لازم مالی را که وجود نداشت گرفتیم و در نهایت بعد از دو سال بازار سرمایه پذیرای صنعت دیجیتال شد.

وی افزود: امروز آغاز یک راه است و ما امیدواریم نماینده خوبی برای این صنعت در بازار سرمایه باشیم. از وزیر اقتصاد، رئیس سازمان بورس، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و نیز از تیم تپسی تشکر می‌کنم.

سورنا ستاری، معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری در این نشست بیان کرد: عرضه "تپسی" تغییر فرهنگ و تغییر دیدگاه است که در کشور شکل گرفته است. به زودی شرکت‌هایی از این جنس وارد بازار سرمایه می‌شوند.

وی افزود: تغییر فرهنگ، تغییر روش یک مبارزه است و همه باید بجنگیم تا این تغییر اتفاق بیفتد. از همه عزیزان تشکر می‌کنم. از نمایندگان محترم مجلس که پیگیر قانون جهش تولید دانش بنیان بودند تشکر می‌کنم. این قانون بسیاری از قوانین پایه ما را تغییر داد. امیدواریم تیم تپسی مثل همیشه پرشور کار کند و وارد عرصه‌های جدید شود.

احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در ادامه این نشست بیان کرد: در زیست بوم سرمایه‌گذاری کشور برای کسب‌وکار‌های نوآورانه بستر‌های مناسب فراهم شده است. اما برای سایر مراحل رشد با تنگنا‌های زیادی مواجهیم.

 وی افزود: وزارت اقتصاد باید در دوران بلوغ صنعت دیجیتال از ابزار‌های تجهیز منابع مانند بازار سرمایه به خوبی استفاده کند.

خاندوزی گفت: وجه نمادین جلسه امروز برای این است که با کمک قانون جهش تولید دانش‌بنیان و کمک‌های دیگر حاکمیت در ماه‌های آینده روز‌های بهتری را شاهد باشیم.

ادامه دارد...

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر