بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
طبق گزارش اردیبهشت ماه شرکت معدنی املاح ایران:

روند صعودی درآمد "شاملا"

روند صعودی درآمد
درآمد اردیبهشت سال جاری شرکت معدنی املاح ایران برخلاف فروردین ماه در شیب صعودی ۱۹۲ درصدی قرارگرفته و از سوی دیگر، نسبت به سال گذشته نیز درآمد شرکت ۱۲ درصد افزایش را تجربه کرده است.
کد خبر : ۲۵۹۳۰۰

بازگشت روند صعودی در

بورس نیوز:

شرکت معدنی املاح ایران در گزارش فعالیت اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ مجموع درآمد عملیاتی خود را تقریبا ۵۸ میلیارد تومان شناسایی کرد. همچنین درآمد تجمیعی این شرکت از ابتدای سال مالی تاکنون  به ۷۷ میلیارد تومان رسید.

بازگشت روند صعودی در

طبق این گزارش، درآمد‌های ارائه‌شده توسط شرکت "شاملا" در اردیبهشت ۱۴۰۱ از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی تشکیل‌شده که عمده‌ترین درآمد به‌دست‌آمده در بازار داخلی ۵۲ میلیارد تومان اعلام شد.


بیشتر بخوانید: نرخ فروش سولفات سدیم "شاملا" افزایش یافت


درآمد‌های عملیاتی "شاملا" تا اردیبهشت ۱۴۰۱

بر پایه این گزارش، درآمد اردیبهشت سال جاری معدنی املاح ایران برخلاف فروردین ماه در شیب صعودی ۱۹۲ درصدی قرارگرفته و از سوی دیگر، نسبت به سال گذشته نیز درآمد شرکت ۱۲ درصد افزایش را تجربه کرده است. از طرفی با توجه به نمودار زیر می‌توان دریافت "شاملا" توانسته نسبت به قبل روند فروش خود را بهبود دهد.

بازگشت روند صعودی در

درآمدزاترین محصول شرکت معدنی املاح ایران متعلق به «پودر سولفات سدیم» در بازار داخلی با حدود ۴۳ میلیارد تومان بوده که این محصول در ازای هر تن ۲ میلیون و ۸۲۵ هزارتومان نرخ‌گذاری شد. از طرفی «نمک تصفیه‌شده» در بازار صادراتی توانست با حدود ۳ میلیارد ۷۰۰ هزارتومان درآمدزاترین محصول این بخش شود.

بر اساس این گزارش توسط گروه تحقیق بورس نیوز، "شاملا" موفق به فروش ۲۵ هزار و ۵۹۳ تن از محصولات خود شده که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته با افزایش ۷ درصدی همراه بود. از سوی دیگر، پرفروش‌ترین محصول این شرکت متعلق به «پودر سولفات سدیم» در بازار داخلی با ۱۵ هزار و ۳۵۵ تن بوده که نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد کاهش فروش را به همراه داشته است.

 

 

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر