بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
مدیر عامل گروه توسعه مالی مهر آیندگان گفت: تلاش کردیم با رعایت بیشتر حقوق سهامداران خرد از آن‌ها حمایت کنیم که از این جمله می‌توان به پرداخت سود یک روز پس از برگزاری مجمع اشاره کرد.
کد خبر : ۲۵۹۳۷۳

محمد مهدی مومن زاده، مدیر عامل گروه توسعه مالی مهر آیندگان در گفتگو با بورس نیوز، درخصوص طرح‌های توسعه‌ای شرکت اظهار کرد: ما برنامه‌های توسعه‌ای "ومهان" را در چند حوزه پیش می‌بریم. یکی تغییر در آرایش پورتفوی شرکت است که در تلاش هستیم برای سهامداران بازدهی بیشتری ایجاد شود. به همین دلیل در کنار سهم‌های پرپتانسیلی که در پورتفو داریم که بازدهی نقدی خوبی برای ما دارند تلاش می‌کنیم در شرکت‌های قبل از عرضه اولیه نیز سرمایه گذاری کنیم. به خصوص حوزه نفت، گاز و پتروشیمی که می‌تواند خلق ارزش بیشتری برای سهامداران ما داشته باشد.



وی افزود: تلاش کردیم با رعایت بیشتر حقوق سهامداران خرد از آن‌ها حمایت کنیم که از این جمله می‌توان به پرداخت سود یک روز پس از برگزاری مجمع اشاره کرد.

مومن زاده در این باره ادامه داد: تقریبا رشد صد در صدی را در سود تقسیمی شرکت داشتیم و معتقدیم که این کار بازدهی سهم را بالاتر خواهد برد.

مدیرعامل گروه توسعه مالی مهر آیندگان خاطرنشان کرد: "ومهان" توانست در طول چند ماه گذشته از شاخص کل و سرمایه گذاری‌ها بازدهی بیشتری نصیب سرمایه گذاران کند و نقدشوندگی بالاتری دارد.

وی درخصوص پروژه‌های "ومهان" بیان کرد: دو پروژه در گروه توسعه مالی مهر آیندگان در دست اقدام داریم. یکی نظام روابط سرمایه گذاران است که ارتباط مستقیم با سرمایه گذاران خواهیم داشت و دیگری دانش تحلیل که کار جدیدی است.

مومن زاده همچنین توضیح داد: تلاش می‌کنیم که شرکت‌های زیرمجموعه را تقویت کنیم. همچنین، منبع درآمد جدیدی را از شرکت‌های زیرمجموعه کارگزاری صباتجارت، لیزینگ و سبدگردانی که در حال دریافت مجوز آن هستیم برای سهامداران خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: تلاش ما در این است که سود شرکت کیفیت بیشتری داشته باشد و در سهم‌هایی که نسبت به زمان بازار پتانسیل بیشتری دارند سرمایه گذاری کرده تا سهامداران بیشتر منتفع شوند.

مدیرعامل گروه توسعه مالی مهر آیندگان با اشاره به تمرکز بر شرکت‌هایی مانند گل گهر و چادرملو گفت: ۳۰ درصد از پورتفوی "ومهان" شامل سهام گل گهر و چادرملو است. وزن این سهم‌ها کمی در پورتفوی شرکت زیاد است، اما با کاهش مقداری آن‌ها و سرمایه گذاری در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی سعی می‌کنیم به حوزه‌هایی که علاوه بر کسب درآمد ارزی برای ما درآمد ریالی نیز داشته باشند ورود کنیم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
پرداخت سود
برای نخستین بار در تاریخ مجامع بازار سرمایه انجام می‌شود؛

پرداخت سود "ومهان" در کمترین زمان

با اعلام شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان؛

"ومهان" در مسیر پرداخت سود قرار گرفت

تغییر هیات مدیره
شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان اعلام کرد؛

تغییر هیات مدیره "ومهان" با مصوبه مجمع

ارسال نظر