بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
عملکردی بالعکس از سوی صنایع سیمان غرب؛

اُفت درآمد ماهانه "سغرب" در اردیبهشت‌ماه

اُفت درآمد ماهانه
عمده‌ترین درآمدی که صنایع سیمان غرب از فروش محصولات شناسایی کرد مربوط به محصول «کلینکر صادراتی» با ۱۹ میلیارد تومان و گفتنی است که کلینکر تنها محصول صادراتی این شرکت سیمانی بود.
کد خبر : ۲۵۹۵۰۵

صنایع سیمان غرب+بورس نیوز

بورس نیوز:

درآمد ماهانه‌ای که شرکت صنایع سیمان غرب در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری از فروش محصولات به ثبت رساند برابر با ۴۴ میلیارد تومان بود و طی ۲ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی نیز درآمد‌های تجمیعی خود را بالغ‌بر ۱۰۴ میلیارد تومان شناسایی کرد.

 

درآمدی که صنایع سیمان غرب در دومین ماه از سال مالی به ثبت رساند مربوط به فروش محصولات در بازار‌های داخل و خارج از کشور بود، عمده‌ترین درآمد "سغرب" در اردیبهشت‌ماه مربوط به فروش محصولات در بازار داخل کشور بود که تشکیل‌دهنده ۵۷ درصد از کل درآمد‌های ماهانه بود.

میزان درآمد ماهانه "سغرب"

بر پایه این گزارش، درآمد ماهانه‌ای که "سغرب" در اردیبهشت‌ماه از فروش محصولات خود به دست آورد با کاهش ۲۷ درصدی در مقایسه با فروردین‌ماه همراه بود و نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۳۵ درصد افزایش پیدا کرد، همچنین درآمد‌های تجمیعی این شرکت سیمانی طی ۲ ماه گذشته از ابتدای سال مالی تاکنون با رشد ۱۳۵ درصدی مواجه بود.

روند درآمد ماهانه سغرب+بورس نیوز

همان‌طور که بیان شد درآمد ماهانه صنایع سیمان غرب از ۲ بخش بازار داخلی و صادراتی تشکیل شد که عمده‌ترین آن‌ها از فروش محصولات در بازار داخلی با ۲۵ میلیارد تومان به دست آمد و مابقی آن نیز در بازار صادراتی با مبلغی نزدیک به ۱۹ میلیارد تومان حاصل شد.

عمده‌ترین درآمدی که صنایع سیمان غرب از فروش محصولات شناسایی کرد مربوط به محصول «کلینکر صادراتی» با ۱۹ میلیارد تومان و گفتنی است که کلینکر تنها محصول صادراتی این شرکت سیمانی بود.

مقدار فروش محصولات "سغرب"

بر پایه این گزارش، مقدار فروش ماهانه صنایع سیمان غرب در اردیبهشت‌ماه سال جاری به ۸۲ هزار و ۳۹۸ تن رسید که این مقدار فروش در مقایسه با ماه گذشته اُفت ۲۶ درصدی را از خود بر جای گذاشت.

پرفروش‌ترین محصول صنایع سیمان غرب در دومین ماه سپری‌شده از سال مالی مربوط به «کلینکر صادراتی» با ۳۱ هزار و ۴۶۷ تن در بود، نرخ فروش این محصول ۶۰۰ هزارتومان در ازای هر تن بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر