بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
مدیریت استانداران در کنترل قیمت ها
وزیر کشور برای کنترل قیمت‌ها و تامین اقلام مورد نیاز مردم از استانداران سراسر کشور خواست با نظارت دقیق میدانی، مدیریت لازم را در کنترل قیمت‌ها داشته باشند.
کد خبر : ۲۵۹۵۱۰

مدیریت استانداران در کنترل قیمت ها

بورس نیوز: احمد وحیدی، وزیر کشور به ضرورت حذف ارز ترجیحی برای توسعه اقتصادی کشور اشاره و اظهارکرد: با هماهنگی همه دستگاه ها، این اقدام به شکل مناسبی انجام شد. همچنین با برنامه ریزی صحیح و به موقع، تبعات خاص امنیتی در فرایند اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها ایجاد نشد.

وی افزود: اقناع افکار عمومی نسبت به ضرورت اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها همچنان ضرورت دارد و باید هر چه بیشتر ابعاد این طرح بزرگ اصلاح اقتصادی، روشن و تبیین شود.

وحیدی با اشاره به تاکید رئیس جمهوری کشور برای کنترل قیمت‌ها و تامین اقلام مورد نیاز مردم از استانداران سراسر کشور خواست با نظارت دقیق میدانی، مدیریت لازم را در کنترل قیمت‌ها داشته باشند.

وی با تاکید بر کنترل قیمت کالا‌ها و اجاره بها خاطرنشان کرد: نباید خارج از عرف که ۲۵ درصد در کلان شهر و ۲۰ درصد در سایر شهر‌ها است، اجاره بها افزایش یابد.

وزیر کشور نظارت مردمی برای کنترل دقیق بازار را ضروری دانست و تصریح کرد: همه دفاتر املاک موظف هستند بر این اساس عمل کنند و با متخلفان برخورد می‌شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر