بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵
ارزش بازار ارزهای دیجیتالی در سرازیری/عملکرد خوب سولانا
مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۹۰۱.۷۶ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۱۰ درصد کمتر شده است.
کد خبر : ۲۵۹۵۶۵

ارزش بازار ارزهای دیجیتالی در سرازیری/عملکرد خوب سولانا

بورس نیوز: برخی از سرمایه‌گذاران رخداد‌های کنونی در بازار رمزارز‌های دیجیتال را فرصتی عالی برای خرید سکه‌هایی با ارزش منصفانه می‌دانند.



آنان معتقدند که سولانا می‌تواند یک معامله خوب باشد و دلیل آن را پشتیبانی این رمزارز با بلاک‌چین قوی همچنین خرید این سکه توسط برخی از بزرگترین سرمایه‌گذاران نهادی در جهان می‌دانند و یکی دیگر از دلایل، کاهش قیمت آن عنوان شده، چون تاکنون هرگز قیمت آن به اندازه کنونی ارزان نبوده است.

همیشه این ترس وجود دارد که در طول یک رکود بزرگ در بازار، فعالیت اکثریت آلت‌کوین‌ها متوقف شود، اما سولانا با ارزش بازار ۱۲ میلیارد دلاری آنقدر بزرگ است که در حال حاضر نمی توان آن را کاهش داد.

عملکرد قیمت سولانا نیز بسیار جالب است. پس از رسیدن به حدود ۲۵ دلار، این سکه برای اولین بار در چند ماه اخیر به زیر ۲۰ دلار سقوط کرد، اما از آنجایی که بازار کریپتو شاهد بهبودی بود، سولانا سایر آلت‌کوین‌های بزرگ را رهبری کرد و به‌طور کامل از کل بازار پیشی گرفتند.

در حال حاضر، سکه تقریبا بالای ۳۵ دلار است، اما ما فکر نمی‌کنیم این قیمت نهایی باشد. در واقع، سقوط کریپتو در ژوئن احتمالا برای چند هفته ادامه خواهد داشت. اگر سولانا به کمتر از ۲۵ دلار رسید، زمان خرید فرارسیده است.

هر بازاری فراز و نشیب‌هایی دارد بازار رمزارز‌های دیجیتال نیز از این قاعده مستثنی نیست. در حال حاضر، سرمایه‌گذاران مشکلات را احساس می‌کنند، اما عوامل زمینه‌ای که در طول سال‌ها کریپتو را جذاب کرده هنوز تغییری نکرده است حتی زمانی که چشم‌انداز کسل‌کننده می‌شود، ارز‌های دیجیتال بهبود می‌یابند و سکه‌هایی مانند سولانا پیشرو خواهند بود.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۹۰۱.۷۶ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۱۰ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۴۳.۱۹ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۱۳ درصد کاهش داشته است.

حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۶.۵۲ میلیارد دلار است که ۶.۱۴ درصد کاهش داشته است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر