بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴
گزارش "شگویا" زیر ذره بین:

شروع صادرات در پتروشیمی تندگویان

شروع صادرات در پتروشیمی تندگویان
درآمدی که پتروشیمی تندگویان از بازار صادراتی به دست آورد مربوط به فروش «نخ POY» است که طی این دوره ماهانه ۹۹۷ تن از آن به فروش رسید و درآمد حاصل از آن برابر با ۲۸ میلیارد تومان بود.
کد خبر : ۲۵۹۶۱۱

پتروشیمی تندگویان+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت پتروشیمی تندگویان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری مجموع درآمد عملیاتی حاصل از فروش محصولات خود طی این دوره یک‌ماهه را مبلغی بالغ‌بر یک هزار و ۹۶۲ میلیارد تومان ارائه کرد و از ابتدای سال مالی تا انتهای خردادماه نیز مجموع درآمد تجمیعی شناسایی‌شده طی این دوره ۳ ماهه را برابر با ۵ هزار و ۶۱۳ میلیارد تومان به ثبت رساند.



عملکرد ماهانه پتروشیمی تندگویان+بورس نیوز

درآمد ماهانه‌ای که این شرکت پتروشیمی در خردادماه سال جاری به دست آورد مربوط به فروش محصولات در بازار‌های داخلی بود و البته طی این سال مالی برای نخستین بار از بازار صادراتی نیز کسب درآمد کرد، مبلغ این درآمد به دست آمد از این بازار طی این دوره برابر با ۲۸ میلیارد تومان بود.


بیشتر بخوانید: "شگویا" برنامه افزایش سرمایه ندارد


روند درآمد ماهانه "شگویا”

بر اساس این گزارش، درآمدی که شرکت پتروشیمی تندگویان در خردادماه سال جاری از فروش محصولات شناسایی کرد شاهد رشد درآمد ۱۰ درصدی بود و همچنین درآمد این پتروشیمی نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۵۲ درصد افزایش یافت، مجموع درآمد تجمیعی این پتروشیمی طی ۳ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی نیز با افزایش ۳۳ درصدی به مبلغ ۵ هزار و ۶۱۳ میلیارد تومان رسید.

روند درآمد ماهانه شگویا+بورس نیوز

بیشترین میزان درآمدی که "شگویا" از فروش محصولات طی این دوره اعلام کرد مربوط به فروش محصول «گرید الیاف» با ۹۴۸ میلیارد تومان بود و نرخ فروش این محصول در خردادماه ۳۴ هزارتومان در ازای هر کیلوگرم به ثبت رسید، درآمدی که از فروش این محصول طی ۳ ماه گذشته شناسایی شد برابر با ۲ هزار و ۷۴۰ میلیارد تومان بود.

درآمدی که پتروشیمی تندگویان از بازار صادراتی به دست آورد مربوط به فروش «نخ POY» است که طی این دوره ماهانه ۹۹۷ تن از آن به فروش رسید و درآمد حاصل از آن برابر با ۲۸ میلیارد تومان بود.

فروش ماهانه "شگویا"

شگویا در سومین ماه از سال جاری محصولاتی که به فروش رساند شامل «گرید بطری، گرید الیافی و نخ POV» است که مقدار فروش ماهانه این ۳ محصول برابر با ۵۵ هزار و ۳۶۴ تن اعلام شد.

فروش ماهانه "شگویا" در مقایسه با ماه گذشته ۶ درصد افزایش پیدا کرد، بیشترین مقدار فروش ماهانه شگویا در اختیار محصول «گرید الیاف» با ۲۸ هزار و ۲۳۴ تن بود که ۵۱ درصد از کل مقدار فروش ماهانه این پتروشیمی را به خود اختصاص داد.

مقدار فروش ماهانه پروشیمی تندگویان+بورس نیوز

پتروشیمی تندگویان از ابتدای سال مالی تاکنون توانست ۹۹۷ تن از محصولات خود را در بازار خارج از کشور به فروش برساند که این مقدار ۸۸ درصد نسبت به سال گذشته کاهش‌یافته است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر