بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳
۱۵ خودرو افزایش و ۴ خودرو افت قیمت داشتند
ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که در اولین هفته تیرماه و با افزایشی شدن نرخ دلار در بازار، قیمت ۸ خودرو از میان ۱۵ خودرو مورد ارزیابی در مدت زمان مورد بررسی افزایشی شد و ۴ خودرو نیز در این مدت افت قیمت داشتند.
کد خبر : ۲۵۹۶۳۹

۱۵ خودرو افزایش و ۴ خودرو افت قیمت داشت

بورس نیوز: ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که در اولین هفته تیرماه و با افزایشی شدن نرخ دلار در بازار، قیمت ۸ خودرو از میان ۱۵ خودرو مورد ارزیابی در مدت زمان مورد بررسی افزایشی شد و ۴ خودرو نیز در این مدت افت قیمت داشتند و یک خودرو بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شد.



این هفته خانواده کوییک هم رشد قیمت داشت و هم با افت قیمت در بازار عرضه شد. با این شرایط «کوییک R» در بازار رشد یک میلیونی داشت و ۲۲۳ میلیون تومان قیمت گذاری شد و «کوییک معمولی» هم با افت ۲ میلیونی در بازار ۲۱۲ میلیون تومان قیمت خورد. اما «شاهین» این هفته افت چهار میلیونی داشت و در بازار ۳۷۹ میلیون تومان در بازار دست به دست شد.

خانواده تیبا این هفته هم رشد قیمت و هم بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند. با این شرایط «تیبا صندوقدار» بدون تغییر در بازار ۱۹۴ میلیونی شد و «تیبا ۲ معمولی» هم با رشد یک میلیونی تغییر در بازار ۲۰۵ میلیون تومان دست به دست شد. «ساینا» دیگر محصول گروه خودروسازی سایپا این هفته افت یک میلیونی داشت و در بازار ۲۱۳ میلیون تومان به فروش رفت.

۲۰۷‌ها هم این هفته افت ۲ تا سه میلیونی قیمت در بازار داشتند. براساس ارزیابی بازار «پژو ۲۰۷ دنده ای» در آخرین هفته تیر ۴۰۱ میلیون تومان از سوی فعالان بازار قیمت داده شد و افتی ۲ میلیونی را تجربه کرد و «پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای» نیز با افت سه میلیونی در بازار ۴۰۷ میلیون قیمت خورد.

اما خانواده سمند این هفته را با رشد قیمت سپری کردند. در آخرین اولین هفته تیرماه «سمند LX» با رشد یک میلیونی در بازار ۳۰۱ میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر «سمند LX با موتور EF۷» در بازار رشدی یک میلیونی داشت و ۳۴۵ میلیون تومان در بازار دست به دست شد. «سمند سورن پلاس» این هفته رشد ۲ میلیونی داشت و در بازار ۳۵۹ میلیونی در بازار عرضه شد.

در میان سایر خودرو‌های پرطرفدار بازار، «دنا پلاس توربو اتومات» این هفته با رشد سه میلیونی قیمت در بازار ۵۱۰ میلیون تومان در بازار دست به دست شد. قیمت «دنا معمولی» هم رشد یک میلیونی داشت و به ۳۹۹ میلیون تومان رسید. اما «رانا پلاس» یکی دیگر از خودرو‌های پرطرفدار بازار در هفته سپری شده با رشد یک میلیونی در بازار ۳۰۸ میلیون تومان قیمت خورد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر