بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
انعقاد قرارداد با سه مجموعه حمایت از دانش بنیان/صورت مالی بانک تجارت با سود بسته شد
مدیرعامل بانک تجارت گفت: بانک موفق شده که با سه مجموعه از نهاد‌های حمایت کننده از بخش‌های دانش بنیان قرارداد‌هایی بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان منعقد کند و در اختیار صنعتگران و کارآفرینانی که با تکیه بر دانش سعی می‌کنند عملکرد خود را ارتقا دهند، قرار دهد.
کد خبر : ۲۵۹۶۹۰

انعقاد قرارداد با سه مجموعه حمایت از دانش بنیان/صورت مالی بانک تجارت با سود بسته شد

بورس نیوز:

 

هادی اخلاقی، مدیرعامل بانک تجارت در گفتگو با بورس نیوز درخصوص عملکرد بانک تجارت اظهار کرد: باید بگویم طی دو سال گذشته به ویژه سال قبل باتوجه به اینکه تمرکز بانک در حوزه عملیاتی بود، تلاش کرد که قیمت تمام شده پول را با مدیریت حجم و قیمت سپرده‌ها به گونه‌ای انجام دهد که کمترین قیمت تمام شده را برای خود محقق کند.

وی افزود: از سوی دیگر بانک همواره تلاش کرده باتوجه به سرمایه گذاری، مشارکت‌ها و اعطای تسهیلات در بخش‌های پربازده ابتواند عواید مناسبی را کسب کند و در سال گذشته صورت‌های مالی بانک با سود بسته شود و نسبت به سال گذشته تحقق سود با درصد رشد مناسبی صورت گرفت.

مدیرعامل بانک تجارت ادامه داد: ما در هفته گذشته توانستیم با برگزاری مجمع موفق بانک صورت مالی را به تصوب سهامداران برسانیم و در برنامه سال جاری نیز تصور ما این است که بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام که می‌توانند درآمد‌های قابل توجهی را برای بانک حاصل کند به سرانجام برسند ما سال جاری را از لحاظ سودآوری نسبت به سنوات گذشته با موقعیت مناسب تری به پایان برسانیم.

اخلاقی درخصوص تحقق شعار سال در بانک تجارت بیان کرد: همانطور که استحضار دارید بحث شعار سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین بوده که دو بال توجه به تولید محسوب می‌شود تا امسال بتواند موجبات ارتقا و افزایش اثربخشی نوع عملکرد ما در صنعت کشور، بخش خدمات و بخش‌های مختلف اقتصادی کشور را فراهم کند.

مدیرعامل بانک تجارت در این باره خاطرنشان کرد: در این زمینه بانک موفق شده که با سه مجموعه از نهاد‌های حمایت کننده از بخش‌های دانش بنیان قرارداد‌هایی بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان منعقد کند و در اختیار صنعتگران و کارآفرینانی که با تکیه بر دانش سعی می‌کنند عملکرد خود را ارتقا دهند، قرار دهد و به روند توسعه اقتصادی کشور کمک کنند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بازار سرمایه چشم به راه گزارش های عالی 3 ماهه + معرفی پربازده ترین و زیان آورترین نمادها

تابستان امسال بازار سرمایه سبز می شود؟

تداوم نوسانات بازار سرمایه تا چند ماه آینده
مهدی تارتار کارشناس بازار سرمایه؛

تداوم نوسانات بازار سرمایه تا چند ماه آینده

بورس در انتظار ورود نقدینگی
در گفتگو با کارشناس بازار سرمایه مطرح شد:

بورس در انتظار ورود نقدینگی

ارسال نظر