بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
درآمد ماهانه پرداخت الکترونیک سامان کیش زیر ذره بین:

افزایش درآمد ماهانه ۲۱ درصدی "سپ"

افزایش درآمد ماهانه ۲۱ درصدی
میانگین درآمد ماهانه سپ در خردادماه به میانگین درآمد ماهانه ۳۱۰ میلیارد تومان رسید و همچنین درآمدی که در خردادماه حاصل شد ۱۵ درصد بالاتر از میانگین ماهانه بود.
کد خبر : ۲۵۹۶۹۱

«پین و اعتبار» درآمدزاترین بخش سپ+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در گزارش فعالیت ماهانه خود که در خردادماه منتشر کرد، میزان درآمد عملیاتی که طی این دوره از خود بر جای گذاشت برابر با ۳۵۵ میلیارد تومان بود و درآمد تجمیعی که طی ۶ ماه سپری‌شده از سال مالی (منتهی به آذرماه ۱۴۰۱) به ثبت رساند بالغ‌بر یک هزار و ۸۵۸ میلیارد تومان اعلام شد.

عملکرد ماهانه پرداخت الکترونیک سامان کیش+بورس نیوز

سرمایه اعلام‌شده این شرکت بالغ‌بر ۸۰۰ میلیارد تومان به ثبت رسید، میانگین درآمد ماهانه سپ در خردادماه به ۳۱۰ میلیارد تومان رسید و همچنین درآمدی که در خردادماه حاصل شد ۱۵ درصد بالاتر از میانگین ماهانه بود.

روند درآمد‌ی "سپ" تا خردادماه ۱۴۰۱

درآمد ماهانه‌ای که سپ طی این دوره ماهانه شناسایی کرد با رشد ۲۱ درصدی نسبت به اردیبهشت‌ماه روبه‌رو بود و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۴۳ درصد افزایش را تجربه کرد، هما‌ن‌طور که گفته شد طی ۶ ماه گذشته این شرکت به درآمد یک هزار و ۸۵۸ میلیارد تومان رسید که رشد ۲۹ درصدی را طی این دوره تجربه کرد.

روند درآمد ماهانه سپ+بورس نیوز

بیشترین درآمدی که "سپ" در خردادماه از ارائه خدمات و فروش کسب کرد مربوط به بخش «پین و اعتبار فروخته‌شده درگاه‌ها» با ۲۱۷ میلیارد تومان بود که حدوداً ۶۱ درصد از کل درآمد ماهانه را در اختیار داشت، رتبه بعدی درآمدزاترین بخش پرداخت الکترونیک سامان کیش نیز متعلق به «ارائه خدمات کارت‌خوان» با مبلغی در حدود ۱۲۹ میلیارد تومان تعلق گرفت.

پایان مطلب.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر