بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
مدیر کل آسیای میانه، قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت گفت:

بسته حمایتی صادرات غیرنفتی در دست تدوین

بسته حمایتی صادرات غیرنفتی در دست تدوین
مدیر کل آسیای میانه، قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت گفت: برای توسعه تجارت با کشور‌های حاشیه دریای خزر برنامه‌هایی به کمک دولت، وزارت صنعت و معدن و سازمان توسعه تجارت طراحی شده است.
کد خبر : ۲۵۹۷۸۶

بسته حمایتی صادرات غیرنفتی در دست تدوین

بورس نیوز: مدیر کل آسیای میانه، قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت گفت: برای توسعه تجارت با کشور‌های حاشیه دریای خزر برنامه‌هایی به کمک دولت، وزارت صنعت و معدن و سازمان توسعه تجارت طراحی شده است. در بخش توسعه روابط تجاری می‌توان به توسعه زیر ساخت‌های تجاری گمرک وحمل و نقل اشاره کرد.

وی افزود: مبادله کالا بین ایران و کشور‌های حاشیه دریای خزر از طریق ریلی، زمینی و دریایی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: برای توسعه روابط تجاری با کشور روسیه نیز ۱۶۰ کیلومتر مسیر ریلی از رشت به آستارا بعد از سفر نخست وزیر روسیه به ایران و تماس تلفنی روسای جمهور دو کشور رو به تکمیل است.

مدیر کل آسیای میانه، قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت با اشاره به برنامه‌های ترویجی برای نفوذ تجارمان در بازار‌های ۴ کشور همسایه خزر گفت: راه شناسایی بازار این کشور‌ها برگزاری نمایشگاه‌های اختصاصی ایران است. از جمله این نمایشگاه‌ها، نمایشگاه اختصاصی ایران در آلماتی قزاقستان ۱۰ تیر ماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حمایت تجار و بازرگانان منطقه اوراسیا گفت: برای حمایت از صادرات غیر نفتی در سال ۱۴۰۱ بسته‌های حمایتی برای تجار و بازرگانان در حوزه اوراسیا در دست تدوین و نهایی شدن است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر