بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
نگاهی کوتاه به شرکت‌هایی که در مجمع ۹ تیر حضور دارند؛

برگزاری مجامع عمومی ۳ شرکت در تاریخ ۹ تیرماه

برگزاری مجامع عمومی ۳ شرکت در تاریخ ۹ تیرماه
فردا شرکت تولید داروئی و بهداشتی لقمان به مجمع عمومی فوق‌العاده خواهد رفت و سولیران نیز نوبت دوم مجمع عمومی عادی خود را برگزار خواهد کرد.
کد خبر : ۲۵۹۷۹۴

برگزار مجمع عمومی ۳ شرکت در تاریخ ۹ تیرماه+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت‌هایی که در هشتمین روز از تیرماه سال ۱۴۰۱ به مجمع عمومی خواهند رفت شامل شرکت‌های سولیران، داروئی و بهداشتی لقمان و الحاوی خواهند بود.

در روز آینده شرکت‌ تولید داروئی و بهداشتی لقمان به مجمع عمومی فوق‌العاده خواهد رفت و سولیران نیز نوبت دوم مجمع عمومی عادی خود را برگزار خواهد کرد.

شرکت‌هایی که از آن‌ها نام‌برده شد، گزارش عملکرد پایان سال مالی خود را برای سهامداران خود تشریح خواهند کرد و از همه مهم‌تر میزان سود تقسیمی هر سهم نیز در این مجامع به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

برگزار مجمع عمومی ۳ شرکت در تاریخ ۹ تیرماهبرگزار مجمع عمومی ۳ شرکت در تاریخ ۹ تیرماه+بورس نیوز

سولیران

شرکت سولیران که در بازار سرمایه با نماد "فسلیر" در بازار سرمایه خریدوفروش می‌شود در تاریخ نهم تیرماه سال جاری به مجمع عمومی خواهد رفت اما؛ این مراسم در نوبت دوم خود قرار است که برگزار شود.

نوبت اول این مجمع که در تاریخ ۹ خردادماه برگزار شد به دلیل آنکه به حدنصاب نرسید اکنون، از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم‌مقام قانونی صاحب‌سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت گردید تا در مجمع روز آینده حضور پیدا کنند.

داروئی و بهداشتی لقمان

شرکت داروئی و بهداشتی لقمان در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را بالغ‌بر ۱۹ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی در ازای هر سهم ۲۹ ریال سود شناسایی کرد، این شرکت از فروش محصولات دارویی خود نیز ۲۴۲ میلیارد تومان درآمد به دست آورد که نسبت به سال مالی گذشته ۳۷ درصد افزایش پیدا کرد.

مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت در ساعت ۹ صبح روز نهم تیرماه برگزار خواهد شد و از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم‌مقام قانونی صاحب‌سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت گردیده تا در این مجمع حضور پیدا کنند، شرکت "دلقما" از میزان سود خالصی که در سال مالی گذشته در ازای هر سهم اعلام کرد ۵۰ درصد آن را به سهامداران خود پرداخت کرده است.

مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت "دلقما" در تاریخ ۹ تیرماه ساعت ۱۰ صبح برگزار خواهد شد که این مراسم مربوط به تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس خواهد بود.

الحاوی

شرکت الحاوی در آخرین صورت مالی حسابرسی شده خود میزان سود خالصی که ارائه کرد نزدیک به ۴۲ میلیارد تومان بود و در ازای هر سهم ۳۸۷ ریال سود حاصل کرد، مجموع درآمد عملیاتی این شرکت ۳۹۸ میلیارد تومان بود که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته افزایش ۱۸ درصدی را مشاهده کرد.

تصمیمات مجمع عمومی سالانه شرکت "دحاوی" در سال مالی گذشته بر آن بود که در ازای هر سهم ۴۳۴ ریال سود تقسیم کند، حال مجمع عمومی سالانه سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۰ در تاریخ ۹ تیرماه ساعت ۹ برگزار خواهد شد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر