بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
سهامداران چشم انتظار تقسیم سود نقدی

گزارش تحلیلی از ۸ مجمع مهم سه شنبه

گزارش تحلیلی از ۸ مجمع مهم سه شنبه
شرکت‌هایی که در روز آینده به مجمع خواهند رفت شامل سرمایه‌گذاری گروه صنایع بهشهر، گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو، صنایع پتروشیمی دهدشت، گروه سرمایه‌گذاری تدبیر، سایپا آذین، پارس‌دارو، باما، نفت ایرانول خواهند بود
کد خبر : ۲۵۹۹۲۷

حضور ۸ شرکت در مجمع عمومی عادی+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت‌هایی که در چهاردهمین روز از تیرماه سال ۱۴۰۱ به مجمع عمومی خواهند رفت شامل شرکت‌های سرمایه‌گذاری گروه صنایع بهشهر، گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو، صنایع پتروشیمی دهدشت، گروه سرمایه‌گذاری تدبیر، سایپا آذین، پارس‌دارو، باما، نفت ایرانول خواهند بود.

روز آینده تمامی شرکت‌های نام‌برده شده به‌غیراز گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو به مجمع عمومی فوق‌العاده خواهند رفت و هرکدام در خصوص موضوعات گوناگون (تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس، اصلاح مفاد اساسنامه، تعیین پاداش هیئت‌مدیره، تصویب صورت‌های مالی) تصمیم‌گیری خواهد شد.

شرکت‌هایی که از آن‌ها نام‌برده شد، گزارش عملکرد پایان سال مالی خود را برای سهامداران خود تشریح خواهند کرد و از همه مهم‌تر میزان سود تقسیمی هر سهم نیز در این مجامع به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

حضور ۸ شرکت در مجمع عمومی عادی+بورس نیوز

سرمایه‌گذاری گروه صنایع بهشهر

شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنایع بهشهر در تاریخ ۱۴ تیرماه مجمع عمومی به‌طور فوق‌العاده خود را ساعت ۹ برگزار خواهد کرد.

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم‌مقام قانونی صاحب‌سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شد تا در این مجمع حضور پیدا کنند.

"وصنا" در این مجمع عمومی به‌طور فوق‌العاده در خصوص تصویب صورت مالی منتهی به پایان آذرماه سال ۱۴۰۰ تصمیم‌گیری خواهد کرد.

گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو

شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را بالغ‌بر ۴۵۰ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی، در ازای هر سهم ۱۱۴ریال سود حاصل کرد.

درآمد عملیاتی که "خگستر" طی این دوره سالیانه به ثبت رساند برابر با ۵۱۶ میلیارد تومان اعلام شد که نسبت به سال مالی گذشته ۲۲ درصد افزایش پیدا کرد.

مجمع عمومی عادی سالانه "خکرمان" ساعت ۹ صبح روز ۱۴ تیرماه برگزار می‌شود.

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم‌مقام قانونی صاحب‌سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت گردیده تا در این مجمع حضور پیدا کنند.

"خگستر" از میزان سود خالصی که به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته اعلام کرد ۱۰ درصد آن را به سهامداران خود پرداخت کرد.

صنایع پتروشیمی دهدشت

شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت در آخرین صورت مالی حسابرسی شده خود میزان زیان خالصی که ارائه کرد برابر یک میلیارد و ۳۸۱ میلیون تومان بود و در ازای هر سهم ۹ ریال زیان شناسایی کرد.

صنایع شیمیایی دهدشت در این دوره مالی درآمدی از فروش پلی اتیلن شناسایی نکرد.

"دهدشت" در تاریخ ۱۴ تیرماه سال ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه خود را ساعت ۱۰ برگزار می‌کند.

میزان زیان خالص اعلام شده در مجمع عمومی سالیانه "دهدشت" در سال مالی گذشته برابر با ۴ ریال زیان در ازای هر سهم شناسایی شد.

حال مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت نیز در همان روز برگزار می‌شود که در خصوص تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس برگزار تصمیم‌گیری خواهد شد.

گروه سرمایه‌گذاری تدبیر

شرکت گروه سرمایه‌گذاری تدبیر در تاریخ چهاردهم تیرماه مجمع عمومی عادی سالیانه خود را ساعت ۱۰ برگزار خواهد کرد.

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم‌مقام قانونی صاحب‌سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شد تا در این مجمع حضور پیدا کنند.

گروه سرمایه‌گذاری تدبیر در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را بالغ‌بر یک هزار و ۲۵۳ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی، در ازای هر سهم ۱۷۷ سود شناسایی کرد.

درآمد عملیاتی که "تدبیر" طی این دوره سالیانه به ثبت رساند برابر با یک هزار و ۳۶۲ میلیارد تومان اعلام شد که نسبت به سال مالی گذشته ۱۳ درصد کاهش یافت.

"تدبیر" از میزان سود خالصی که به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته اعلام کرد ۴۴ درصد آن را به سهامداران خود پرداخت کرد.

سایپا آذین

شرکت سایپا آذین آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، به سود خالص یک میلیارد و ۱۸۴ میلیون تومانی طی این دوره سالیانه دست‌یافت و بر اساس این صورت مالی در ازای هر سهم ۳ ریال سود به دست آورد.

گفتنی است که "خاذین" از فروش تجهیزات خودرو به درآمد عملیاتی یک هزار و ۳۴۹ میلیارد تومانی رسید و این مبلغ نسبت به سال مالی گذشته ۳۷ درصد رشد را در پی داشت.

مجمع عمومی عادی سالیانه "خاذین" در تاریخ چهاردهم تیرماه ساعت ۱۰ برگزار می‌شود.

تصمیماتی که این شرکت در مجمع عمومی سال مالی گذشته گرفت مبنی بر آن بود که در ازای هر سهم ۱۶ ریال سود شناسایی کرد اما؛ سهامداران سود نقدی از سوی شرکت دریافت نکردند.

حال مجمع عمومی فوق‌العاده "خاذین" نیز در تاریخ ۱۴ تیرماه برگزار خواهد شد که در خصوص تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس برگزار تصمیم‌گیری شود.

پارس دارو

شرکت پارس دارو در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را طی این دوره سالانه ۷۹۶ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی در ازای هر سهم ۸،۳۷۹ ریال سود در ازای هر سهم به دست آورد.

"دپارس" طی این دوره مالی به درآمد عملیاتی ۷ هزار و ۵۰۶ میلیارد تومانی رسید که نسبت به سال مالی گذشته به شاهد افزایش درآمد ۶۵ درصدی بود.

مجمع عمومی عادی سالیانه "دپارس" در تاریخ ۱۴ تیرماه ساعت ۱۰ برگزار می‌شود.

تصمیماتی که "دپارس" در مجمع عمومی سال مالی گذشته گرفت مبنی بر آن بود که در ازای هر سهم ۶،۶۳۶ ریال سود شناسایی کرد و تقریباً ۱۰۰ درصد از این میزان سود خالص را به سهامداران خود پرداخت کرد.

حال مجمع عمومی فوق‌العاده "دپارس" نیز در تاریخ ۱۴ تیرماه برگزار خواهد شد که در خصوص تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس برگزار تصمیم‌گیری شود.

باما

شرکت باما در صورت مالی حسابرسی شده خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را ۳۳۹ میلیارد تومان به ثبت رساند و طبق این صورت مالی در ازای هر سهم ۳۳۹ ریال سود شناسایی کرد.

"کاما" از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی بالغ‌بر ۷۶۳ میلیارد تومان درآمد عملیاتی به دست آورد، این میزان درآمد طی سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۰ در مقایسه با سال گذشته ۳ درصد رشد پیدا کرد.

مجمع عمومی عادی سالانه "کاما" در تاریخ ۱۴ تیرماه ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.

تصمیماتی که این شرکت در مجمع عمومی سال مالی گذشته گرفت مبنی بر آن بود که ۱،۳۴۱ ریال سود خالص در ازای هر سهم اعلام کرد، از این مقدار سود خالص در ازای هر سهم ۱۰ درصد از آن به سهامداران پرداخت گردید.

مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت "کاما" در تاریخ چهاردهم تیرماه ساعت ۱۲ برگزار می‌شود که این مراسم در خصوص تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس برگزار خواهد شد.

نفت ایرانول

شرکت نفت ایرانول آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را ۱۵۹ میلیارد تومان شناسایی کرد و بر اساس این صورت مالی سالیانه در ازای هر سهم ۷،۹۸۶ ریال سود کسب کرد.

این شرکت از فروش محصولات در بازار داخل و خارج از کشور درآمدزایی داشت، میزان درآمد عملیاتی که به دست آورد بالغ‌بر ۸ هزار و ۷۹۲ میلیارد تومان بود که نسبت به سال مالی گذشته ۷۰ درصد رشد را به همراه داشت.

مجمع عمومی عادی سالیانه "شرانل" در تاریخ ۱۴ تیرماه ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.

تصمیماتی که این شرکت روانکار در مجمع عمومی سال مالی گذشته گرفت مبنی بر آن بود که سود خالص در ازای هر سهم ۵،۳۴۵ ریال به ثبت رسید و توانست ۹۳ درصد سود نقدی به سهامداران شرکت خود پرداخت کند.

مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت "شرانل" در تاریخ ۱۴ تیرماه ساعت ۱۷ برگزار می‌شود که این مراسم در خصوص تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس برگزار خواهد شد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
درآمد "ذوب" به ۳۱ میلیارد ریال رسید؛

کوره‌های داغ "ذوب" در بخش صادرات

در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید شد:

بازگشایی نماد شرکت‌های استانی سهام عدالت

تداوم سبزی بازار سرمایه تا پایان فصل مجامع
عضو هیات مدیره شرکت سبدگردان اعتبار در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

تداوم سبزی بازار سرمایه تا پایان فصل مجامع

ارسال نظر