بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰
حضور ۸ شرکت در مجمع عمومی در تاریخ ۱۶ تیرماه؛

کدام شرکت‌ها آخر هفته به مجمع می‌روند؟

کدام شرکت‌ها آخر هفته به مجمع می‌روند؟
روز آینده ۲ شرکت به مجمع عمومی فوق‌العاده خواهند رفت، شرکت‌هایی که در تاریخ ۱۶ تیرماه به مجمع فوق‌العاده آن‌ها برگزار می‌شود عبارت‌اند از فولاد خراسان و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه.
کد خبر : ۲۶۰۰۴۹

کدام شرکت‌ها آخر هفته به مجمع می‌روند؟+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت‌هایی که در شانزدهمین روز از تیرماه سال ۱۴۰۱ به مجمع عمومی خواهند رفت شامل شرکت‌های فولاد خراسان، بیمه کارآفرین، صنایع مادیران، لامپ پارس شهاب، فروشگاه زنجیره‌ای رفاه، پتروشیمی شیراز، صنعتی پارسخزر خواهند بود.

روز آینده ۲ شرکت به مجمع عمومی فوق‌العاده خواهند رفت، شرکت‌هایی که در تاریخ ۱۶ تیرماه به مجمع فوق‌العاده آن‌ها برگزار می‌شود عبارت‌اند از فولاد خراسان و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه.

این شرکت‌ها در خصوص (تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس، اصلاح مفاد اساسنامه، تعیین پاداش هیئت‌مدیره، تصویب صورت‌های مالی و انتخاب هیئت مدیره) تصمیم‌گیری خواهد کرد.

شرکت‌هایی که از آن‌ها نامبرده شد، گزارش عملکرد پایان سال مالی خود را برای سهامداران خود تشریح خواهند کرد و از همه مهمتر میزان سود تقسیمی هر سهم نیز در این مجامع به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

کدام شرکت‌ها آخر هفته به مجمع می‌روند؟+بورس نیوز

مجتمع فولاد خراسان

شرکت مجتمع فولاد خراسان در تاریخ ۱۶ تیرماه به مجمع عمومی عادی سالیانه خواهد رفت و ساعت برگزاری آن نیز ۹ اعلام‌شده است.

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم‌مقام قانونی صاحب‌ سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شد تا در این مجمع حضور پیدا کنند.

"فخاس" در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را بالغبر ۲ هزار و ۹۶۷ میلیارد تومان اعلام کرد و بر اساس این صورت مالی حسابرسی شده، در ازای هر سهم ۲،۴۹۴ ریال سود به دست آورد.

مجموع درآمد عملیاتی که این شرکت فولادی طی یک سال اخیر از فروش «شمش، آهن اسفنجی و بریکت، گندله» به دست آورد برابر با ۱۰ هزار و ۴۹۳ میلیارد تومان بود، مجموع درآمد‌هایی که طی این دوره شناسایی شد نسبت به دوره مشابه ۴۵ درصد افزایش پیدا کرد.

"فخاس" از میزان سود خالصی که به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته اعلام کرد ۶۸ درصد آن را به سهامداران خود پرداخت کرد.

بیمه کار آفرین

شرکت بیمه کار آفرین در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را بالغبر ۲۹۶ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی، در ازای هر سهم ۳۱۲ ریال سود حاصل کرد.

درآمد‌های بیمه‌ای که "وآفری" طی این دوره سالیانه به ثبت رساند برابر با یک هزار و ۹۳۰ میلیارد تومان اعلام شد که نسبت به سال مالی گذشته ۳۳ درصد افزایش پیدا کرد.

مجمع عمومی عادی سالانه "وآفری" ساعت ۹ صبح روز ۱۶ تیرماه برگزار میشود.

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائممقام قانونی صاحبسهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت گردیده تا در این مجمع حضور پیدا کنند.

صنایع مادیران

شرکت صنایع مادیران در آخرین صورت مالی حسابرسی شده خود میزان سود خالصی که ارائه کرد برابر ۱۹۷ میلیارد تومان بود و در ازای هر سهم ۲۴۰ سود شناسایی کرد.

صنایع مادیران در این دوره مالی درآمدی که از فروش «لوازم خانگی، کامپیوتری و نمایشی» به دست آورد بالغ‌بر ۳۴۴ میلیارد تومان بود که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۸۵ درصد کاهش یافته است.

"مادیرا" در تاریخ ۱۶ تیرماه سال ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه خود را ساعت ۱۰ برگزار میکند.

میزان سود خالص اعلام شده در مجمع عمومی سالیانه "مادیرا" در سال مالی گذشته برابر با ۸۰۰ ریال سود در ازای هر سهم شناسایی شد و از این میزان سود خالص در ازای هر سهم ۲۷ درصد پرداختی به سهامداران خود داشت.

لامپ پارس شهاب

شرکت لامپ پارس شهاب در تاریخ ۱۶ تیرماه مجمع عمومی عادی سالیانه خود را ساعت ۱۱ برگزار خواهد کرد.

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم‌مقام قانونی صاحب‌سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شد تا در این مجمع حضور پیدا کنند.

لامپ پارس شهاب در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را بالغبر ۷۸ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی، در ازای هر سهم ۴،۸۵۴ سود شناسایی کرد.

درآمد عملیاتی که "بشهاب" طی این دوره سالیانه به ثبت رساند برابر با ۳۰۵ میلیارد تومان اعلام شد که نسبت به سال مالی گذشته ۲ درصد افزایش پیدا کرد.

"بشهاب" از میزان سود خالصی که به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته اعلام کرد ۳۰ درصد آن را به سهامداران خود پرداخت کرد.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام‌قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت می‌گردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۴ روز پنج شنبه مورخ ۱۶ تیرماه برگزار می‌گردد حضور پیدا کنند، در این مجمعی که برگزار خواهد شد در خصوص انتخاب اعضای هیئت‌مدیره است.

پتروشیمی شیراز

شرکت پتروشیمی شیراز در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را طی این دوره سالانه ۵ هزار و ۵۵۶ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی در ازای هر سهم ۱۰،۸۹۶ ریال سود در ازای هر سهم به دست آورد.

"شیراز" طی این دوره مالی به درآمد عملیاتی ۱۴ هزار و ۱۱۲ میلیارد تومانی رسید که نسبت به سال مالی گذشته شاهد افزایش درآمد ۹۴ درصدی بود.

مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده "دپارس" در تاریخ ۱۶ تیرماه ساعت ۱۴ برگزار میشود.

تصمیماتی که "شیراز" در مجمع عمومی سال مالی گذشته گرفت مبنی بر آن بود که در ازای هر سهم ۶،۰۷۲ ریال سود شناسایی کرد و ۲۰ درصد از این میزان سود خالص را به سهامداران خود پرداخت کرد.

صنعتی پارس خزر

شرکت صنعتی پارس خزر در صورت مالی حسابرسی شده خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را ۲۲۳ میلیارد تومان شناسایی و طبق این صورت مالی در ازای هر سهم ۱۴،۷۹۰ ریال سود حاصل کرد.

"لخزر" از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی بالغبر یک هزار و ۳۰۷ میلیارد تومان درآمد عملیاتی به دست آورد، این میزان درآمد طی سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۰ در مقایسه با سال گذشته ۳۳ درصد رشد پیدا کرد.

مجمع عمومی عادی سالانه "لخزر" در تاریخ ۱۶ تیرماه ساعت ۱۵ برگزار میشود.

تصمیماتی که این شرکت در مجمع عمومی سال مالی گذشته گرفت مبنی بر آن بود که ۱۰،۳۵۱ ریال سود خالص در ازای هر سهم اعلام کرد، از این مقدار سود خالص در ازای هر سهم ۲۹ درصد از آن به سهامداران پرداخت گردید.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نگاهی تحلیلی به شرکت هایی که فردا به مجمع می روند
دورهمی 4 شرکت در روز دوشنبه 30 خردادماه

نگاهی تحلیلی به شرکت هایی که فردا به مجمع می روند

سهامداران
به دنبال برگزاری مجمع شرکت تامین سرمایه خلیج فارس؛

سهامداران "تفارس" با هم دیدار کردند/سود ۴۰ ریالی در جیب سهامداران

سخنگوی شورای نگهبان گفت:

برگشت طرح شفافیت به مجلس

ارسال نظر