بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
رئیس اتحادیه بارفروشان عنوان کرد:

اعلام قیمت مصوب ۲۱ قلم میوه و صیفی+جدول

اعلام قیمت مصوب ۲۱ قلم میوه و صیفی+جدول
رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با توجه به فراوانی بار، قیمت ۶۶ قلم میوه و صیفی در روز اعیاد قربان و غدیر از ثبات برخوردار است.
کد خبر : ۲۶۰۱۳۳

اعلام قیمت مصوب ۶۶ قلم میوه و صیفی

بورس نیوز: مصطفی دارایی نژاد، رئیس اتحادیه بارفروشان اظهار کرد: قیمت ۶۶ قلم میوه و صیفی در روز اعیاد قربان و غدیر از ثبات برخوردار است و در عرضه هیچ یک از ۶۶ قلم میوه در تابستان کمبودی گزارش نشده است.

اعلام قیمت مصوب ۶۶ قلم میوه و صیفی

هم اکنون هر کیلو، انجیر زرد ۲۵ تا ۳۵ هزار تومان، موز اکوادور ۲۷ هزار تومان، موز هندی ۲۴ هزار تومان و هرکارتن آناناس ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان در میدان مرکزی عرضه می‌شود.

اعلام قیمت مصوب ۶۶ قلم میوه و صیفی

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی گفت: با توجه به فراوانی ۶۶ قلم میوه و صیفی، قیمت در روز اعیاد تغییری ندارد. کما اینکه قیمت میوه نسبت به هفته گذشته ۱۰ درصد کاهش داشته است.

بررسی‌ها از سطح بازار نشان می‌دهد که قیمت کنونی هر کیلو آلبالو ۴۰ تا ۷۰ هزار تومان، گیلاس ۴۵ تا ۱۰۰ هزار تومان، زردآلو ۴۵ تا ۷۰ هزار تومان، انجیر زرد ۴۰ تا ۶۰ هزار تومان، انگور عسگری ۳۰ تا ۵۰ هزار تومان، انگور یاقوتی ۶۰ تا ۷۰ هزار تومان، شلیل ۴۰ تا ۷۰ هزار تومان، هلو ۳۰ تا ۶۰ هزار تومان، سیب گلاب ۵۰ تا ۸۰ هزار تومان، شاتوت ۵۰ تا ۹۰ هزار تومان، توت فرنگی ۷۰ تا ۱۰۰ هزار تومان، موز ۳۵ تا ۵۰ هزار تومان و خیار ۱۰ تا ۱۸ هزار تومان است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر