بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس تاکید کرد:

انتشار صورت مالی میاندوره ای شرکت ها

انتشار صورت مالی میاندوره ای شرکت ها
مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: با هدف بهبود فرایند‌های اطلاع‌رسانی و همچنین جلوگیری از درز اطلاعات نهانی، اعضای هیأت مدیره و مدیران عامل ناشران بورسی و فرابورسی برای انتشار این اطلاعات هر چه سریعتر اقدام کنند.
کد خبر : ۲۶۰۱۴۷

انتشار صورت مالی میاندوره ای شرکت ها

بورس نیوز: محسن انصاری مهیاری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس با اشاره به نزدیک شدن اتمام مهلت انتشار صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ که مطابق با بند ۳ ماده ۷ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات حداکثر ۳۰ روز پس از پایان مقطع میان‌دوره‌ای است، اظهار کرد: با هدف بهبود فرایند‌های اطلاع‌رسانی و همچنین جلوگیری از درز اطلاعات نهانی، اعضای هیأت مدیره و مدیران عامل ناشران بورسی و فرابورسی برای انتشار این اطلاعات هر چه سریعتر اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه اطلاعات شرکت‌ها به محض تهیه باید بلافاصله افشا و منتشر شود، تصرح کرد: زمان‌بندی اعلام شده در دستورالعمل افشا، حداکثر مهلت ارائه صورت‌های مالی میان دوره‌ای طبق مقررات سازمان بورس و اوراق بهادار است.

انصاری ادامه داد: بدیهی است چنانچه اطلاعات شرکت‌ها بلافاصله پس از تهیه و بر اساس زمان‌بندی اعلام شده، افشا و منتشر نشوند، از مصادیق اطلاعات نهانی به‌شمار خواهند رفت.

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: ارائه به موقع اطلاعات و صورت‌های مالی شرکت‌ها مطابق با زمان‌بندی تعیین شده در دستورالعمل افشای اطلاعات یکی از معیار‌های اصلی در محاسبات امتیازات رتبه‌بندی ناشران محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بیش از ۴۰ شرکت در حال پذیرش در بازار سرمایه
سرپرست مدیریت پذیرش شرکت بورس اوراق بهادار تهران خبر داد:

بیش از ۴۰ شرکت در حال پذیرش در بازار سرمایه

پرداخت سود  ۱۱ شرکت بورسی از طریق سجام
در هفته نخست تیرماه صورت گرفت؛

پرداخت سود ۱۱ شرکت بورسی از طریق سجام

ارسال نظر