بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
امکان بازگشایی سایت ثبت‌نام دریافت یارانه نقدی
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این سایت تا ۱۰ روز آینده باز می‌شود. اما به طور کلی ما تلاش کرده‌ایم که اطلاعات خود را بر اساس اطلاعاتی که در بانک‌ها داشتیم به صورت دقیق کامل کنیم.
کد خبر : ۲۶۰۲۶۲

امکان بازگشایی سایت ثبت‌نام برای دریافت یارانه نقدی

بورس نیوز: هادی زاهدی وفا، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه به دلیل تغییراتی که در شرایط خانوار‌ها ایجاد شده همیشه امکان تکمیل اطلاعات افراد یارانه بگیر وجود دارد اظهارکرد: در مرحله نخست بخشی از اطلاعات تکمیل شده و پرداخت صورت می‌گیرد. اما همیشه این امکان وجود دارد افراد در سایت حمایت ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: چرا که ممکن است برخی تشکیل خانواده بدهند و برخی هم جدا شوند. این سایت تا ۱۰ روز آینده باز می‌شود. اما به طور کلی ما تلاش کرده‌ایم که اطلاعات خود را بر اساس اطلاعاتی که در بانک‌ها داشتیم به صورت دقیق کامل کنیم.

وی با بیان اینکه از سال آینده سیاست دیگری برای یارانه بگیران تعیین خواهد شد توضیح داد: در ابتدای سال آینده تصمیمی اخذ شده و تا پایان سال به آن پایبند خواهیم بود.

زاهدی وفا در پاسخ به سوال ایسنا در مورد شناسایی جاماندگان سهام عدالت نیز گفت: کار‌های کارشناسی آن انجام شده و در دستور کار دولت است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
استفاده دولت از منابع خود به جای استقراض
روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد؛

استفاده دولت از منابع خود به جای استقراض

پایان رسیدگی به اعتراضات یارانه ها
سخنگوی دولت در نشست خبری عنوان کرد:

پایان رسیدگی به اعتراضات یارانه ها

اطلاعیه شماره ۱۰ سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها؛

پرداخت یارانه و معوقات به مشمولان جدید

ارسال نظر
نظرات بینندگان
حسین احمیوسفی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
اردیبهشت اعتراض کردم یارانه به حسابم گذاشتندقابل پرداخت نبودتاکنون بازنشده که آزادباشدموردی هم نداشتم حقوق بازنشستگی خودرومدل۹۶ به نام همسرم قسطی گرفتم سه نفرازبچه هایم تشکیل خانواده دادند آنهارا جداکردم