بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹
۱۴ شرکت در مجمع عمومی سالیانه و فوق‌العاده ۲۵ تیر حضور دارند؛

نگاهی به کارنامه شرکت‌ها قبل از حضور در مجمع عمومی

نگاهی به کارنامه شرکت‌ها قبل از حضور در مجمع عمومی
شرکت‌های مخابرات ایران، ایران مرینوس، ایرکا پارت صنعت، کشت و صنعت دشت خرمدره، فرانسوز یزد، ذوب آهن اصفهان، ایران تایر رادیاتور ایران به مجمع عمومی فوق‌العاده خواهند رفت.
کد خبر : ۲۶۰۲۸۷

 

نگاهی به کارنامه شرکت‌ها قبل از حضور در مجمع عمومی+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت‌هایی که در بیست و پنجمین روز از تیرماه سال ۱۴۰۱ به مجمع عمومی می‌روند شامل شرکت‌های مخابرات ایران، مرات پولاد، ایران مرینوس، ایرکا پارت صنعت، کشت و صنعت دشت خرمدره، فرانسوز یزد، پلاستیک شاهین، ذوب آهن اصفهان، داروپخش، خط دریا بندر، بیمه زندگی باران، ایران تایر، رادیاتور ایران و آذراب می‌شود.

شرکت‌های مخابرات ایران، ایران مرینوس، ایرکا پارت صنعت، کشت و صنعت دشت خرمدره، فرانسوز یزد، ذوب آهن اصفهان، ایران تایر رادیاتور ایران به مجمع عمومی فوق‌العاده خواهند رفت.

شرکت‌هایی که از آن‌ها نامبرده شد، گزارش عملکرد پایان سال مالی خود را برای سهامداران خود تشریح خواهند کرد و از همه مهمتر میزان سود تقسیمی هر سهم نیز در این مجامع به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

نگاهی به کارنامه شرکت‌ها قبل از حضور در مجمع عمومی+بورس نیوز

مخابرات ایران

شرکت مخابرات ایران در تاریخ ۲۵ تیرماه به مجمع عمومی عادی سالیانه خواهد رفت و ساعت برگزاری آن نیز ۸ صبح به اطلاع سهامداران رسیده است.

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم‌مقام قانونی صاحب‌سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شد تا در این مجمع حضور پیدا کنند.

"اخابر" در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را ۳۳ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی حسابرسی شده، در ازای هر سهم ۶ ریال سود حاصل کرد.

مجموع درآمد عملیاتی که این شرکت طی یک سال اخیر به ثبت رساند برابر با ۲۳۶ میلیارد تومان بود، مجموع درآمد‌هایی که طی این دوره شناسایی شد نسبت به دوره مشابه ۶۶ درصد افزایش پیدا کرد.

"اخابر" از میزان سود خالصی که به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته اعلام کرد ۱۰۰ درصد آن را به سهامداران خود پرداخت کرد.

مرآت پولاد

شرکت مرآت پولاد در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان زیان خالص خود را بالغبر ۴ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی، در ازای هر سهم ۳۰۱ ریال زیان شناسایی کرد.

درآمد‌های عملیاتی که "تپولا" طی این دوره سالیانه به ثبت رساند برابر با ۸ میلیارد تومان اعلام شد که نسبت به سال مالی گذشته ۲۰۸ درصد رشد پیدا کرد.

مجمع عمومی عادی سالانه "تپولا" ساعت ۹ صبح روز ۲۵ تیرماه برگزار میشود.

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائممقام قانونی صاحبسهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت گردیده تا در این مجمع حضور پیدا کنند.

"تپولا" از میزان زیان خالصی که به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته اعلام کرد هیچ‌گونه پرداختی به سهامداران خود نداشت.

ایران مرینوس

شرکت ایران مرینوس در آخرین صورت مالی حسابرسی شده خود میزان سود خالصی که ارائه کرد برابر ۲۰ میلیارد تومان بود و در ازای هر سهم ۱،۵۶۹ ریال سود شناسایی کرد.

"نمرینو" در این دوره مالی به درآمد عملیاتی ثبت‌شده بالغ‌بر ۴۶ میلیارد تومانی دست یافت که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۲۶ درصد افزایش یافته است.

"نمرینو" در تاریخ ۲۵ تیرماه سال ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه خود را ساعت ۹ برگزار میکند.

میزان سود خالص اعلام شده در مجمع عمومی سالیانه "نمرینو" در سال مالی گذشته برابر با ۱۱۵ ریال زیان در ازای هر سهم بود و بنابراین در این دوره سود نقدی به سهامداران پرداخت نکرد.

فرانسوز یزد

شرکت فرانسوز یزد در تاریخ ۲۵ تیرماه مجمع عمومی عادی سالیانه خود را ساعت ۱۰ برگزار خواهد کرد.

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم‌مقام قانونی صاحب‌سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شد تا در این مجمع حضور پیدا کنند.

فرانسوز یزد در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را بالغبر ۲۴ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی، در ازای هر سهم ۷۱۲ ریال سود شناسایی کرد.

درآمد عملیاتی که "کایزد" طی این دوره سالیانه به ثبت رساند برابر با ۱۷۷ میلیارد تومان اعلام شد که نسبت به سال مالی گذشته ۷۲ درصد افزایش پیدا کرد.

"کایزد" از میزان سود خالصی که به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته اعلام کرد ۱۸ درصد آن را به سهامداران خود پرداخت کرد.

ذوب آهن اصفهان

شرکت ذوب آهن اصفهان در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را طی این دوره سالانه ۲ هزار و ۱۹ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی در ازای هر سهم ۳۲۸ ریال سود در ازای هر سهم به دست آورد.

"ذوب" طی این دوره مالی به درآمد عملیاتی ۳۵ هزار میلیارد تومانی رسید که نسبت به سال مالی گذشته شاهد رشد درآمد ۷۵ درصدی بود.

تصمیماتی که "ذوب" در مجمع عمومی سال مالی گذشته گرفت، در ازای هر سهم ۲۵۷ ریال سود شناسایی کرد و ۲۲ درصد از این میزان سود خالص را به سهامداران خود پرداخت کرد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر