بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴
نگاه تحلیلی به شرکت‌هایی که ۲۶ تیرماه سهامداران را گرد خود جمع می‌کنند

سهامداران چشم انتظار اخبار درون مجمع

سهامداران چشم انتظار اخبار درون مجمع
شرکت‌هایی در روز 26 تیرماه به مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق‌العاده‌‎ می‌روند، در خصوص (تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، افزایش سرمایه) تصمیم‌گیری خواهند کرد.
کد خبر : ۲۶۰۳۲۳

شرکت‌ها چه تصمیماتی در مجمع عمومی خواهند گرفت؟+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت‌هایی که در بیست‌وششم روز از تیرماه سال ۱۴۰۱ به مجمع عمومی می‌روند شامل نوش مازندران، سرامیک‌های صنعتی اردکان، رینگ سازی مشهد، پشم‌بافی توس، بورس کالای ایران، کارخانجات لوازم‌خانگی پارس، گروه سرمایه‌گذاری امیر، واسپاری ملت، مبین انرژی خلیج‌فارس، ماداکتو استیل کرد، سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی، شرکت سرمایه‌گذاری دانایان، سرمایه‌گذاری آوا نوین، کشاورزی و دامپروری بینالود نیشابور، دلیجان طلایی شکوه پارس، پارس‌خودرو، پتروشیمی خارک، زغال‌سنگ نگین طبس، سیم و کابل ابهر، داروسازی کوثر و ریل گردش ایرانیان می‌شود.

شرکت‌هایی که از آن‌ها نام برده شد مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق‌العاده‌‎ آن‌ها برگزار خواهد شد و در خصوص (تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، افزایش سرمایه) تصمیم‌گیری خواهند کرد.

شرکت‌ها در این تاریخ گزارش عملکرد پایان سال مالی خود را برای سهامداران خود تشریح خواهند کرد و از همه مهم‌تر میزان سود تقسیمی هر سهم نیز در این مجامع به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

شرکت‌ها چه تصمیماتی در مجمع عمومی خواهند گرفت؟+بورس نیوز

شرکت‌ها چه تصمیماتی در مجمع عمومی خواهند گرفت؟+بورس نیوز

نوش مازندران

شرکت نوش مازندران در بیست‌وششم تیرماه سال جاری به مجمع عمومی عادی سالیانه خواهد رفت و ساعت برگزاری آن نیز ۹ صبح به اطلاع سهامداران رسیده است.

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم‌مقام قانونی صاحب‌سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شد تا در این مجمع حضور پیدا کنند.

"غنوش" در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را که طی این به دست آورد نزدیک به یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی حسابرسی شده، در ازای هر سهم ۱۳ ریال سود حاصل کرد.

مجموع درآمد عملیاتی که این شرکت طی یک سال اخیر به ثبت رساند ۴۹ میلیارد تومان بود، مجموع درآمد‌هایی که طی این دوره حاصل شد نسبت به دوره مشابه ۵۹ درصد افزایش پیدا کرد.

"غنوش" از میزان سود خالصی که به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته اعلام کرد تقریباً نزدیک به ۱۲ درصد آن را به سهامداران خود پرداخت کرد.

بورس کلای ایران

بورسی کالای ایران در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را بالغ‌بر ۳۹۶ میلیارد تومان شناسایی کرد و بر اساس این صورت مالی، در ازای هر سهم ۷۹۳ ریال سود حاصل کرد.

درآمد‌های عملیاتی که "کالا" طی این دوره سالیانه به ثبت رساند برابر با ۴۳۸ میلیارد تومان اعلام شد که نسبت به سال مالی گذشته ۶۸ درصد رشد پیدا کرد.

مجمع عمومی عادی سالانه "کالا" ساعت ۹ صبح روز ۲۶ تیرماه برگزار می‌شود.

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم‌مقام قانونی صاحب‌سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت گردیده تا در این مجمع حضور پیدا کنند.

"کالا" از میزان سود خالصی که به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته اعلام کرد ۱۴ درصد آن را به سهامداران خود پرداخت کرد.


پتروشیمی خارک

شرکت پتروشیمی خارک در آخرین صورت مالی حسابرسی شده خود میزان سود خالصی که ارائه کرد برابر ۲ هزار و ۸۴۹ میلیارد تومان بود و در ازای هر سهم ۴،۷۴۹ ریال سود شناسایی کرد.

"شخارک" در این دوره مالی به درآمد عملیاتی ثبت‌شده بالغ‌بر ۹ هزار و ۳۰۱ میلیارد تومانی رسید که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۸۰ درصد افزایش یافته است.

"شخارک" در تاریخ ۲۶ تیرماه سال ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه خود را ساعت ۱۰ برگزار می‌کند.

میزان سود خالص اعلام شده در مجمع عمومی سالیانه "شخارک" در سال مالی گذشته برابر با ۵،۶۳۷ ریال سود در ازای هر سهم در نظر گرفته شد و از این میزان سود خالص در ازای هر سهم ۹۲ درصد پرداختی جهت سود نقدی به سهامداران خود داشت.

فرآوری زغال سنگ پروده طبس

شرکت فرآوری زغال سنگ پروده طبس در تاریخ ۲۶ تیرماه مجمع عمومی عادی سالیانه خود را ساعت ۱۲ برگزار خواهد کرد.

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم‌مقام قانونی صاحب‌سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شد تا در این مجمع حضور پیدا کنند.

شرکت فرآوری زغال سنگ پروده طبس در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را بالغ‌بر ۱۳۳ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی، در ازای هر سهم ۱،۷۰۰ ریال سود شناسایی کرد.

درآمد عملیاتی که "کطبس" طی این دوره سالیانه به ثبت رساند برابر با ۲۹۰ میلیارد تومان اعلام شد که نسبت به سال مالی گذشته ۵۷ درصد افزایش پیدا کرد.

"کطبس" از میزان سود خالصی که به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته اعلام کرد ۶۵ درصد آن را به سهامداران خود پرداخت کرد.


داروسازی کوثر

شرکت داروسازی کوثر در بیست‌وششم تیرماه سال جاری به مجمع عمومی عادی سالیانه خواهد رفت و ساعت برگزاری آن نیز ۱۶ به اطلاع سهامداران رسیده است.

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم‌مقام قانونی صاحب‌سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شد تا در این مجمع حضور پیدا کنند.

"دکوثر" در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را که طی این به دست آورد ۱۰۱ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی حسابرسی شده، در ازای هر سهم ۵۹۹ ریال سود حاصل کرد.

مجموع درآمد عملیاتی که این شرکت طی یک سال اخیر به ثبت رساند ۸۳۰ میلیارد تومان بود، مجموع درآمد‌هایی که طی این دوره حاصل شد نسبت به دوره مشابه ۲۹ درصد افزایش پیدا کرد.

"دکوثر" از میزان سود خالصی که به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته اعلام کرد ۱۱ درصد آن را به سهامداران خود پرداخت کرد.

 

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بازار سرمایه بدون اراده دولت سبز می شود؟
عظیم ثابت کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز پاسخ داد:

بازار سرمایه بدون اراده دولت سبز می شود؟

اجرای سهام عدالت با آیین نامه گذشته تا اطلاع ثانوی
عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس گفت:

اجرای سهام عدالت با آیین نامه گذشته تا اطلاع ثانوی

صرفه جویی ارزی ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار یورویی از محل بومی سازی قطعات
مصدقی فرد در مجمع عمومی پتروشیمی امیرکبیر خبر داد:

صرفه جویی ارزی ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار یورویی از محل بومی سازی قطعات

ارسال نظر