بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
حدود ۲ میلیون نفر از سهامداران عدالت سود نگرفتند
معاون فناوری اطلاعات شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: حدود دو میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از افراد در قید حیات هستند، اما شماره شبای معتبر از آن‌ها وجود نداشته که بتوان سود را برای آنان واریز کرد.
کد خبر : ۲۶۰۳۸۸

حدود 2 میلیون نفر از سهامداران عدالت سود نگرفتند

بورس نیوز:حسنلو، معاون فناوری اطلاعات شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اظهار کرد: شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در انتهای سال ۹۹ و انتهای سال ۱۴۰۰ سود عملکرد مربوط به سال‌های ۹۸ و ۹۹ شرکت‌های سرمایه‌پذیر سهام عدالت را برای دارندگان این سهام واریز کرده است.

وی افزود: حدود دو میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از این افراد در قید حیات هستند، ولی شماره شبای معتبر از آن‌ها وجود نداشته که بتوان سود را برای آنان واریز کرد. طی یک مرحله واریزی که در خرداد امسال انجام شد حدود ۲۰۰ هزار نفر از این افراد شناساسی و واریز برای آن صورت گرفت و هم اکنون قریب به یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر از سهامداران عدالت هستند که تاکنون اطلاعات معتبری از آن‌ها نداریم.

حسنلو بیان کرد: سهامداران می‌توانند در سامانه جامع اطلاعات مشتریان سجام ثبت نام و بعد از آن احراز هویت کنند تا پس از راستی آزمایی اطلاعات، امکان واریز سود فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: مبلغ سود سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی مربوط به عملکرد سال سال ۹۸ حدود ۱۹۰ هزار تومان و برای عملکرد سال ۹۹ حدود ۵۸۲ هزار تومان است.

معاون فناوری اطلاعات شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: مهم‌ترین دلایلی که شرکت سپرده‌گذاری نتوانسته این سود‌ها را به حساب سهامداران واریز کند، بسته بودن حساب افراد، حساب مشترک و بلند مدت مدت بودن حساب آن‌ها بوده است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ادامه روند کاهش قیمتی سهام عدالت
در معاملات روز گذشته اتفاق افتاد؛

ادامه روند کاهش قیمتی سهام عدالت

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
این همه درطول سال به سهام عدالتیهاسودمی دهیدچرامافراموش شدیم