بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴
نمایشگاه؛ فرصتی برای نظرات و ارزیابی مخاطبان بازارهای مالی
کارشناس بازار سرمایه گفت:حضور اهالی بازار سرمایه اعم از مشتریان و کارشناسان بازار سرمایه در این نمایشگاه فرصتی برای انتقال نکته نظرات و ارزیابی اولویت‌های اصلی مخاطبین بازار‌های مالی را فراهم می‌سازد.
کد خبر : ۲۶۰۴۵۵

نمایشگاه؛ فرصتی برای نظرات و ارزیابی مخاطبان بازارهای مالی

حسن حسین نیا در گفتگو با بورس نیوز، درخصوص نمایشگاه صنعت مالی اظهار کرد: نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، بزرگترین نمایشگاه حوزه دستاورد‌های مالی محسوب می‌شود که صنایع مختلف درگیر در بازار سرمایه در آن حضور پر رنگی پیدا می‌کنند و عملا مورد توجه مخاطبین سهامدار قرار می‌گیرد.

وی افزود: در این نمایشگاه صنایع مختلف حوزه مالی اعم از کارگزاری‌ها، شرکت‌های بزرگ بازار سرمایه، نهاد‌های مالی همچون تامین سرمایه و فین تک‌ها و دانش بنیان‌های حوزه مالی به ارائه دستاورد‌های خود و اغلب رونمایی از خدمات و محصولات جدید می‌پردازند و با ارائه گزارشی از موفقیت‌ها و دستاورد‌های خود به امکان سنجی شرایط برای جذب مخاطبین و بازار هدف خود اولویت می‌دهند.

این کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: رقابت سنگین در حوزه ارائه خدمات مالی در بازار سرمایه جهت کسب سهم از بازار بیشتر به ویژه بین رقبای داخل صنعت کارگزاری و فین تک‌ها عاملی شده تا صنعت کارگزاری و شرکت‌های IT با همه توان خود به این نمایشگاه قدم بگذارند و از ظرفیت‌های خود اعم از امتیاز‌ها و باشگاه مشتریان تا تحلیل و آموزش و خدمات نوین و ...، رونمایی کنند که می‌توان به این نکته به عنوان اهرم قدرت نمایشگاه بورس، بانک و بیمه برای ایجاد رقابت بیشتر و فراهم کردن شرایط جهت ارائه به عموم اشاره کرد.

حسن نیا خاطرنشان کرد: از سوی دیگر حضور اهالی بازار سرمایه اعم از مشتریان و کارشناسان بازار سرمایه در این نمایشگاه فرصتی برای انتقال نکته نظرات و ارزیابی اولویت‌های اصلی مخاطبین بازار‌های مالی را فراهم می‌سازد. ناگفته نماند اولویت‌های یاد شده، سنگ بنای تلاش صنعت مالی برای ارائه خدمات جدید در مقاطع آینده خواهد بود و پویایی صنعت را در سال‌های آتی تضمین خواهد کرد.

وی در پایان گفت: بی شک احساس ضرورت ارائه خدمات متمایز و به روز، ماورای تخفیف‌های مرسوم کارمزدی، عامل بنیان گذاری سبدی از خدمات جدید متناسب با ذائقه مشتریان و اهمیت نمایشگاه یاد شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
اما و اگر های بازیابی قدرت فروش
شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیائی ایران زیر ذره بین:

اما و اگر های بازیابی قدرت فروش "شیران"

در دیدار رئیس سازمان توسعه تجارت با سفیر ازبکستان در تهران؛

اعلام آمادگی ایران صادرات خدمات فنی-مهندسی به ازبکستان

ارسال نظر