بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی گفت:

رشد ۸۰ درصدی کالا‌های تعیین تکلیف شده

رشد ۸۰ درصدی کالا‌های تعیین تکلیف شده
معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی گفت: تاکنون ۶۰ درصد کالا‌های در اختیار سازمان استرداد، ۲۳ درصد فروخته و ۳ درصد هم منهدم شده است. در این مدت کالا‌های تعیین تکلیف شده در مزایده‌ها ۸۰ درصد رشد داشت.
کد خبر : ۲۶۰۵۳۵

رشد ۸۰ درصدی کالا‌های تعیین تکلیف شده

بورس نیوز: سعید غلامی باغی، معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه تعیین تکلیف کالا‌ها در ۴ دسته انجام می‌شود، اظهار کرد: در سه ماه نخست امسال بیش از ۹۴۹ میلیارد ریال کالا منهدم شده که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۳۷ درصد افزایش و ۱۷ هزار و ۵۸۷ میلیارد ریال کالا استرداد شده که بیش از یک و ۷ دهم برابر افزایش داشته است.

وی گفت: در همین مدت ۴ هزار و یکصد و ۷۷ میلیارد ریال کالای گمرکی اعاده شد که رشد ۲۶ درصدی و ۶ هزار و ۸۹۱ میلیارد ریال کالا به فروش رفته که حدود یک و ۲۶ صدم برابر نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی افزود: تاکنون ۶۰ درصد کالا‌های در اختیار سازمان استرداد، ۲۳ درصد فروخته و ۳ درصد هم منهدم شده است.

آقای غلامی باغی گفت: در این مدت کالا‌های تعیین تکلیف شده در مزایده‌ها ۸۰ درصد رشد داشت.

معاون سازمان اموال تملیکی افزود: در ۳ ماه ابتدای امسال بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال کالا در حراج‌های حضوری به فروش رفته و بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال کالا هم از طریق مزایده تعیین تکلیف شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عرضه املاک دو نهاد در بورس کالا در جریان است
سرپرست مدیریت مطالعات اقتصادی و امور بین الملل بورس‌کالا:

عرضه املاک دو نهاد در بورس کالا در جریان است

آماده عرضه خودرو‌های تملیکی در بورس هستیم
اجتهادی، رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی:

آماده عرضه خودرو‌های تملیکی در بورس هستیم

ارسال نظر