بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲
۱۰ مجمع در ۳ روز نخست مردادماه برگزار می‌شود؛

روز‌های خلوت برگزاری مجامع در ابتدای مردادماه

روز‌های خلوت برگزاری مجامع در ابتدای مردادماه
شرکت‌هایی طی ۳ روز ابتدایی مردادماه به مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق‌العاده‎ می‌روند در خصوص (تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس، انتخاب اعضای هیئت مدیره، افزایش سرمایه) تصمیم‌گیری می‌کنند.
کد خبر : ۲۶۰۵۶۲

روز‌های خلوت برگزاری مجامع در ابتدای مردادماه+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت‌هایی که از اول تا سوم مردادماه سال ۱۴۰۱ به مجمع عمومی میروند شامل شرکت‌های توسعه بین الملی پدیده شاندیز، کشت و صنعت پیاذر، تابان نیرو سپاهان، صنایع پتروشیمی تخت جمشید، ایران ترانسفو، سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان، رهشاد سپاهان، بیمه ملت، پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس میشوند.

شرکت‌هایی که از آن‌ها نام برده شد مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوقالعاده‎ خود را برگزار خواهند کرد و در خصوص (تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس، انتخاب اعضای هیئتمدیره، افزایش سرمایه) تصمیمگیری می‌کنند.

شرکت‌ها در این تاریخ گزارش عملکرد پایان سال مالی خود را برای سهامداران خود تشریح خواهند کرد و از همه مهمتر میزان سود تقسیمی هر سهم نیز در این مجامع به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

روز‌های خلوت برگزاری مجامع در ابتدای مردادماه

توسعه بین المللی پدیده شاندیز

شرکت توسعه بین المللی پدیده شاندیز در تاریخ ۳۱ تیرماه به مجمع عمومی عادی سالیانه خواهد رفت و ساعت برگزاری آن نیز ۱۷ به اطلاع سهامداران رسیده است.

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائممقام قانونی صاحبسهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شد تا در این مجمع حضور پیدا کنند.

"گشان" در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را ۱۲۶ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی حسابرسی شده، در ازای هر سهم ۸۵۲ ریال سود حاصل کرد.

مجموع درآمد عملیاتی که "گشان" طی یک سال اخیر به ثبت رساند برابر با ۳۲ میلیارد تومان بود، مجموع درآمد‌هایی که طی این دوره شناسایی شد نسبت به دوره مشابه ۸۳ درصد کاهش پیدا کرد.

"گشان" از ۱،۱۴۶ ریال سود خالصی که به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته اعلام کرد بین سهامداران خود سود نقدی ۱۱۵ ریالی (معادل ۳۱ درصد) پرداخت کرد.

تابان نیرو سپاهان

تابان نیرو سپاهان در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را بالغبر ۶۲۰ میلیون تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی، در ازای هر سهم ۱۰۰ ریال سود شناسایی کرد.

درآمد‌های عملیاتی که "تابا" طی این دوره سالیانه به ثبت رساند برابر با ۵۱ میلیارد تومان اعلام شد که نسبت به سال مالی گذشته ۲۸ درصد رشد پیدا کرد.

مجمع عمومی عادی (نوبت دوم) سالانه "تابا" ساعت ۹ صبح روز سوم مردادماه برگزار می‌شود.

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائممقام قانونی صاحبسهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت گردیده تا در این مجمع حضور پیدا کنند.

"تابا" از ۲۱ ریال سود خالصی که به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته اعلام کرد معادل ۱۳ درصد به سهامداران خود سود پرداخت کرد.

ایران ترانسفو

پیرو مجمع نوبت اول مورخ ۱۱ تیرماه سال جاری که به حد نصاب نرسید از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۱۰ صبح روز سوم مردادماه حضور پیدا کنند که در خصوص انتخاب اعضای هیئت مدیره تصمیم گیری به عمل آید.

صنایع پتروشیمی تخت جمشید

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائممقام قانونی صاحبسهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شد تا در این مجمع حضور پیدا کنند که در خصوص انتخاب اعضای هیئت‌مدیره تصمیم گیری کنند.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر