بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
شرکت سرمایه گذاری توسعه تجارت هیرمند زیر ذره بین:

عملکرد مثبت قابل توجه زیرمجموعه های "بهیر"

در زمان نگارش این گزارش (دوم مرداد ) قیمت هر سهم "بهیر" در بازار سرمایه برابر با ۱۳,۳۰۰ ریال است که در مدت زمان ۲۷ روز معاملاتی از قیمت ۶,۹۳۰ ریال در تاریخ ۲۶ اردیبهشت‌ماه، افزایش قیمت ۹۲ درصدی را تجربه کرده است.
کد خبر : ۲۶۰۶۰۶

بورس نیوز:
شرکت سرمایه گذاری توسعه تجارت هیرمند اولین معامله خود در بازار سرمایه را در تاریخ ۲۴ اسفندماه سال گذشته انجام داد.
قیمت هر سهم این شرکت سرمایه‌گذاری در آغاز معاملات ۳,۹۵۰ ریال شناسایی شد.
"بهیر" با روند صعودی قیمت هر سهم روبه‌رو بود که از تاریخ شروع خرید و فروش تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه توانست با ۸۷ درصدی به قیمت هر سهم ۷,۴۲۰ ریالی دست پیدا کند اما؛ پس از آن طی ۴ روز معاملاتی شاهد ریزش قیمت ۴۹۰ ریالی بود.
در زمان نگارش این گزارش (دوم مرداد) قیمت هر سهم "بهیر" در بازار سرمایه برابر با ۱۳,۳۰۰ ریال است که در مدت زمان ۲۷ روز معاملاتی از قیمت ۶,۹۳۰ ریال در تاریخ ۲۶ اردیبهشت‌ماه، افزایش قیمت ۹۲ درصدی را تجربه کرده است.

عملکرد مثبت قابل توجه زیرمجموعه های

نگاهی به آخرین صورت‌های مالی حسابرسی‌شده شرکت‌های زیر مجموعه "بهیر".
در این گزارش نگاهی خواهیم داشت به شرکت‌های «صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی علم و صنعت» و «گروه توسعه اقتصادی آینده اندیشه ایرانیان» که هر ۲ از شرکت‌های زیر مجموعه "بهیر" هستند.
میزان درآمد عملیاتی این ۲ شرکت به ترتیب برابر با ۲ میلیارد و ۵۴۵ میلیون تومان و ۳۸ میلیارد و ۲۹۶ میلیون تومان شناسایی شد، این شرکت‌ها طی این دوره سالانه با افزایش چشمگیر درآمدها روبه‌رو بودند به‌طوری که درآمد عملیاتی شرکت «صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی علم و صنعت» ۳۷۵ درصد رشد را شاهد بود و «گروه توسعه اقتصادی آینده اندیشه ایرانیان» نیز افزایش قابل توجه ۲،۴۷۴ درصدی را به ثبت رساند.

عملکرد مثبت قابل توجه زیرمجموعه های

میزان سود خالص اعلام‌شده از سوی «صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی علم و صنعت» برابر با یک میلیارد ۴۰۷ میلیون تومان بود که ۵۶۵ درصد رشد پیدا کرد و گروه توسعه اقتصادی آینده اندیشه ایرانیان» نیز با افزایش ۲،۵۴۸ درصدی سود خالص طی این دوره مالی به ۲۹ میلیارد تومان دست یافت.

عملکرد مثبت قابل توجه زیرمجموعه های

صورت وضعیت مالی شرکت‌های «صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی علم و صنعت» و «گروه توسعه اقتصادی آینده اندیشه ایرانیان»
در پایان سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۰ شرکت «صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی علم و صنعت» میزان دارایی خود را ۳۲ میلیارد تومان شناسایی کرد که نسبت به سال مالی گذشته ۱۱۹ درصد افزایش یافته است و «گروه توسعه اقتصادی آینده اندیشه ایرانیان» طی این بازه زمانی با افزایش ۵۴ درصدی دارایی‌ها به ۸۱ میلیارد تومان دست یافت.
میزان سرمایه اعلام‌شده از سوی «صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی علم و صنعت» ۶ میلیارد تومان است که نسبت به سال مالی گذشته بدون تغییر باقی مانده است اما؛ «گروه توسعه اقتصادی آینده اندیشه ایرانیان» طی یک سال گذشته سرمایه خود را از یک میلیون تومان به ۵۰ میلیارد تومان ارتقا بخشیده است و همچنین سود انباشته این شرکت ۲۷ میلیارد تومان به ثبت رسید.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تقسیم سود 50 ریالی در مجمع توسعه تجارت هیرمند
مهمترین خبرهای مجمع پایان سال مالی "بهیر"

تقسیم سود 50 ریالی در مجمع توسعه تجارت هیرمند

دورهمی سهامداران شرکت بین المللی سرمایه گذاری هیرمند در روز جمعه
مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت (منتهی به اسفند ۱۴۰۰) جمعه هفته جاری برگزار می‌شود

دورهمی سهامداران شرکت بین المللی سرمایه گذاری هیرمند در روز جمعه

درج
با اعلام شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه؛

درج "ذحگهر" و"ذبهیر" در سامانه پس از معاملات

ارسال نظر