بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷
در گفتگو با بورس نیوز مطرح شد:

هدف اصلی مشخص کردن شفافیت بازار است

هدف اصلی مشخص کردن شفافیت بازار است
رئیس هیات مدیره مجموعه آداک دیجیتال آینده گفت: سعی کردیم ویدئو‌ها را به صورت پابلیک منتشر کنیم و دوره‌هایی نیز گذاشتیم که اگر کسی خواست به صورت تخصصی روی موضوع کار کند در این دوره‌ها حضور داشته باشد. اما هدف اصلی از این موضوع مشخص کردن شفافیت بازار است تا عده‌ای اگر بخواهند چه در حوزه استارت مارکت و سایر کامودیتی‌ها از این بازار سواستفاده کنند اتفاقی که می‌افتد افراد نمی‌توانند هیجانی عمل کنند و به ضرر برسند.
کد خبر : ۲۶۰۶۵۴

هدف اصلی مشخص کردن شفافیت بازار است

علی ملک محمدی، رئیس هیات مدیره مجموعه آداک دیجیتال آینده در خصوص فعالیت‌های این مجموعه در گفتگو با بورس نیوز اظهار کرد: در سال گذشته وقتی کمی در بورس نوسانات شدید اتفاق افتاد با تعدادی از دوستان یکسری از مسائل را آنالیز کردیم که مشخصا براساس تحلیل‌های "آقای گن" است. سعی کردیم آنچه که در بازار دارد اتفاق می‌افتد را در قالب تحلیل‌های "آقای گن" ارائه کنیم.

وی افزود: متاسفانه آقای گن تحلیل‌ها را معماوار تعریف کرده است. در بعضی جا‌ها برای مسائل شواهدی آورده که ما هم به آن رسیدیم، اما به قطعیت آن نمی‌توانیم صحبت کنیم. چون ما آقای گن نیستیم و دنیا ایشان را از دست داده است.

ملک محمدی ادامه داد: ما به یکسری تحلیل‌ها رسیدیم و مربع گن را ابداع کردیم که این مربع‌ها از تایم فریم‌های کوتاه مدت تا بلندمدت پاسخگو است که می‌شود با قطعیت بالایی متوجه شد روال‌ها و نقش‌هایی که برای بازار دارد اتفاق می‌افتد به چه شکلی است و چه سمت و سویی پیدا می‌کند.

وی بیان کرد: سعی کردیم ویدئو‌ها را به صورت پابلیک منتشر کنیم و دوره‌هایی نیز گذاشتیم که اگر کسی خواست به صورت تخصصی روی موضوع کار کند در این دوره‌ها حضور داشته باشد. اما هدف اصلی از این موضوع مشخص کردن شفافیت بازار است تا عده‌ای اگر بخواهند چه در حوزه استارت مارکت و سایر کامودیتی‌ها از این بازار سواستفاده کنند اتفاقی که می‌افتد افراد نمی‌توانند هیجانی عمل کنند و به ضرر برسند.

رئیس هیات مدیره مجموعه آداک دیجیتال آینده گفت: ما در موضوع "گن" سعی کردیم به این مسائل بپردازیم. امیدواریم خدمتی باشد که افراد شفاف سازی را به معنای واقعی داشته باشند و در معاملات و آنالیز خودشان از آن بهره ببرند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تپسی بورسی‌ها را با تخفیف به نمایشگاه می‌رساند
در پی برگزاری نمایشگاه بورس، بانک، بیمه؛

تپسی بورسی‌ها را با تخفیف به نمایشگاه می‌رساند

ماده ۹۰ قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ ام، آزمون قانون مداری
یک کارشناس حقوقی بازار سرمایه در یادداشتی برای بورس نیوز تاکید کرد:

ماده ۹۰ قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ ام، آزمون قانون مداری

شرکت سرمایه گذاری توسعه تجارت هیرمند زیر ذره بین:

عملکرد مثبت قابل توجه زیرمجموعه های "بهیر"

ورود ۱۱ شرکت غیربورسی سهام عدالت به بازار سرمایه
رئیس شرکت تعاونی سهام عدالت کشور گفت:

ورود ۱۱ شرکت غیربورسی سهام عدالت به بازار سرمایه

ارسال نظر