بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲
"پارس" در گزارش ۳ ماهه ۸۱ ریال در ازای هر سهم سود ساخت؛

صعود پله‌ای سود خالص پتروشیمی پارس

صعود پله‌ای سود خالص پتروشیمی پارس
"پارس" در گزارش صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۳ ماهه منتهی به خردادماه سال جاری (حسابرسی نشده) میزان سود خالص خود را ۳ هزار و ۸۵۶ میلیارد تومان به ثبت رساند و همچنین در ازای هر سهم ۸۱ ریال سود خالص شناسایی کرد.
کد خبر : ۲۶۰۷۹۲

صعود پله‌ای سود خالص پتروشیمی پارس+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت پتروشیمی پارس در گزارش صورت مالی میاندوره‌ای ۳ ماهه منتهی به خردادماه سال جاری درآمد عملیاتی خود را ۱۷ هزار و ۱۱۲ میلیارد تومان به ثبت رساند، همچنین طی دوره مشابه سال گذشته مجموع درآمد‌های عملیاتی از این بخش بالغ‌بر ۱۰ هزار و ۲۱۰ میلیارد تومان بود و اکنون افزایش ۶۸ درصدی را به دست آورد.

سود عملیاتی که "پارس" طی این دوره ۳ ماهه از خود بر جای گذاشت برابر با ۳ هزار و ۸۶۶ میلیارد تومان بود که نسبت به سال گذشته افزایش ۵۹ درصدی را به همراه داشت.

"پارس" در گزارش صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۳ ماهه منتهی به خردادماه سال جاری (حسابرسی نشده) میزان سود خالص خود را ۳ هزار و ۸۵۶ میلیارد تومان به ثبت رساند و همچنین در ازای هر سهم ۸۱ ریال سود خالص شناسایی کرد، میزان سود خالصی که در این دوره به ثبت رسید نسبت به دوره مشابه افزایش ۴۰ درصدی افزایش یافت.

صعود پله‌ای سود خالص پتروشیمی پارس+بورس نیوز

مجموع دارایی‌های "پارس" تا پایان خردادماه سال جاری به ۸۷ هزار ۸۵۹ میلیارد تومان رسید که افزایش ۱۵ درصدی را در مقایسه پایان سال مالی گذشته به دست آورد، بیشترین میزان دارایی متعلق به بخش «دارایی‌های غیر جاری» با ۴۷ هزار و ۸۲۹ میلیارد تومان بود.

سرمایه اعلام‌شده از سوی "پارس" ۴۷ هزار و ۶۰۴ میلیارد تومان است که نسبت به پایان سال مالی گذشته تغییری به همراه نداشت و نسبت به پایان سال مالی گذشته ثابت باقی‌مانده است، سود انباشته این شرکت نیز طی این دوره ۷ هزار و ۱۳۹ میلیارد تومان به ثبت رسید.

نگاهی به آخرین عملکرد ماهانه "پارس"

شرکت پتروشیمی پارس ۱۴۰۱ مجموع درآمد‌های عملیاتی خود که حاصل از فروش محصولات بود را برابر با ۵ هزار و ۸۶۹ میلیارد تومان شناسایی کرد، درآمد تجمیعی این پتروشیمی طی ۳ ماه آغازین سال مالی نیز ۱۷ هزار و ۳۰۱ میلیارد تومان به ثبت رساند، درآمد ماهانه "پارس" در خردادماه از فروش محصولات در بازار داخل کشور به دست آمد، محصولاتی که این پتروشیمی طی این دوره ماهانه به فروش رساند شامل «اتان، پروپان، بوتان، پنتان، استایرن منومر، تولوئن، اتیل بنزن» می‌شود.

صعود پله‌ای سود خالص پتروشیمی پارس+بورس نیوز

بیشترین میزان درآمدی که "پارس" در خردادماه حاصل کرد متعلق به فروش محصول «پروپان» بود که یک هزار و ۷۰۳ میلیارد تومان درآمدزایی را برای این شرکت پتروشیمی به دنبال داشت، شرکت پتروشیمی پارس هر تن «پروپان» را در خردادماه برابر با ۲۰ میلیون و ۵۸۲ هزار تومان به فروش رساند، این نرخ نسبت به اردیبهشت‌ماه گذشته یک درصد اُفت پیدا کرد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر