بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴
آغاز پرداخت وام مسکن ۲۰۰ میلیون تومانی از ۸ مردادماه
رئیس بنیاد مسکن گفت:براساس دستور رئیس جمهور پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی با نرخ ۵ درصد و قرض‌الحسنه و با تضمین زنجیره‌ای سه نفره از روستاییان با ارائه سفته پرداخت می‌شود.
کد خبر : ۲۶۰۸۰۶

آغاز پرداخت وام مسکن ۲۰۰ میلیون تومانی به با نرخ ۵ درصد

بورس نیوز: اکبر نیکزاد، رئیس بنیاد مسکن اظهار کرد: براساس دستور رئیس جمهور پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی با نرخ ۵ درصد و قرض‌الحسنه و با تضمین زنجیره‌ای سه نفره از روستاییان با ارائه سفته پرداخت می‌شود.

وی افزود: پرداخت وام مسکن روستایی به بانک مرکزی و بانک‌های عامل ابلاغ شده و از روز شنبه هشتم مردادماه عملیاتی می‌شود. روستاییان می‌توانند به بنیاد مسکن در شهرستان‌ها مراجعه کرده و با ارائه مدارک به بانک عامل معرفی می‌شوند.

رئیس بنیاد مسکن در مورد اینکه کسانی که قبلاً‌وام ۱۰۰ میلیونی مسکن روستایی گرفتند، بیان کرد: کسانی که از ۲۵ آبان ۱۴۰۰ عملیات اجرایی ساخت مسکن آن‌ها شروع شده و پروانه ساختمانی گرفته و در حال ساخت هستند به شرط اینکه ساخت و ساز آن‌ها زیر مرحله سقف‌بندی پیشرفت کرده باشد می‌توانند علاوه بر ۱۰۰ میلیون قبلی ۱۰۰ میلیون تومان دیگر نیز دریافت کنند و ساخت مسکن خود را به اتمام برسانند.

نیکزاد تأکید کرد: روستاییان از روز شنبه هشتم مرداد به ادارات بنیاد مسکن محل خود مراجعه کرده و تقاضای دریافت وام مسکن روستایی ۲۰۰ میلیون تومانی داشته باشند که بعد از بررسی شرایط برای دریافت وام به بانک عامل معرفی می‌شوند.

وی افزود: سامانه بنیاد مسکن به ادارات بنیاد مسکن شهرستان‌ها نیز متصل شده است.

 

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر