بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
مدیر گروه فنی شرکت همراه بیمه خلیج فارس در گفتگو با بورس نیوز:

پرداخت خسارت سه کشور همسایه را انجام می دهیم

پرداخت خسارت سه کشور همسایه را انجام می دهیم
مدیر گروه فنی شرکت همراه بیمه خلیج فارس گفت:در حال حاضر با ۱۵ شرکت قرارداد داریم و خدمات پرداخت خسارت را چه در داخل کشور و چه در کشور‌های همسایه از جمله ترکیه، افغانستان و ارمنستان انجام دهیم.
کد خبر : ۲۶۰۸۱۶

پرداخت خسارت سه کشور همسایه را انجام می دهیم//منتشر نشود//

سید مهدی صادقی نمازی، مدیر گروه فنی شرکت همراه بیمه خلیج فارس در گفتگو با بورس نیوز اظهار کرد: موسسه همراه بیمه خلیج فارس بیش از سه سال پیش موفق شد مجوز ارزیابی خسارت وسایط نقلیه موتوری زمینی را از بیمه مرکزی دریافت کند و با این هدف شروع به کار کرد که تحول دیجیتال و ارائه خدمات نوین را در صنعت، قابل لمس کند و این را به دست مصرف کننده نهایی که همان مردم یا بیمه گذاران هستند، برساند.

وی افزود: موفق شدیم با یک تیم برنامه نویسی پلتفرمی را طراحی کنیم که در حال حاضر با ۱۵ شرکت قرارداد داریم و خدمات پرداخت خسارت را چه در داخل کشور و چه در کشور‌های همسایه از جمله ترکیه، افغانستان و ارمنستان انجام دهیم.

صادقی نمازی درباره نیاز‌های شرکت بیان کرد: در حال حاضر ما عملا فقر API داریم. در بسیاری از موارد API سرویس‌هایی که سازمان‌های مرتبط با یک صنعت قرار دهند یا وجود ندارد یا تکنولوژی انتقال آن موجود نیست. این یکی از مواردی است که در حال حاضر با آن چالش داریم. مواردی را بیمه مرکزی مثل سوئیچ‌های مرکزی و... دارد ورود می‌کند، اما باید کار کارشناسی قوی تری انجام شود.

مدیر گروه فنی شرکت همراه بیمه خلیج فارس ادامه داد: درخصوص چالش‌های آینده این را می‌دانیم که تکنولوژی قطعا منتظر من و شما نمی‌ماند. مصرف کننده که یوزر بیمه گذار است دارای سطح مختلفی از دریافت تکنولوژی است. این تکنولوژی به نوعی باید باشد که آن را بومی سازی کنیم و در اختیار مردم قرار دهیم. بخشی از آن به تحریم بر میگردد، اما این را با قدرت می‌گویم که با هلدینگ‌هایی که الان متصل شدیم و با ایجاد زیرساخت‌هایی در درون کشور موفق شدیم این زیرساخت را ایجاد کنیم و نیازهایمان را خودمان تامین کنیم.

صادقی نمازی گفت: با قدرت می‌گویم که رویکرد قریب بر اتفاق کسانی که در این نمایشگاه حاضر شدند بر این بود که توانستند تحول دیجیتال را لمس کنند و ارائه خدمات غیرحضوری فقط یک نیاز نیست بلکه یک اصل برای بقا است و اگر نتوانند همپای این نیاز‌ها و تغییر سبک زندگی پیش بروند مطمئنا جایی در خدمات آینده ندارند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر