بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
مدیرعامل شرکت فولاد کاوه سمنان:

عرضه فولاد ارزان روسیه سبب بحران جهانی شده است

عرضه فولاد ارزان روسیه سبب بحران جهانی شده است
مدیرعامل شرکت فولاد کاوه سمنان گفت: بحران ما در زمینه فولاد بحران جهانی است. با توجه به اینکه نظام اقتصادی دنیا دچار چالش و بحران شده و باعث سقوط شدید قیمت فولاد در بازار‌های جهانی شده و از طرفی کشوری مثل روسیه که توانمند در تولید محصولات فولادی است با قیمت‌های پایین‌تر محصولات خود را به کشور‌های همسایه ارائه کرده کشور ما را دچار بحران کرده است.
کد خبر : ۲۶۰۸۱۷

بحران ما در زمینه فولاد بحران جهانی است

سالار سلیمانی، مدیرعامل شرکت فولاد کاوه سمنان در گفتگو با بورس نیوز، اظهار کرد: هلدینگ اطلس ۴ کارخانه نورد دارد. بحران ما در زمینه فولاد بحران جهانی است. با توجه به اینکه نظام اقتصادی دنیا دچار چالش و بحران شده و باعث سقوط شدید قیمت فولاد در بازار‌های جهانی شده و از طرفی کشوری مثل روسیه که توانمند در تولید محصولات فولادی است با قیمت‌های پایین‌تر محصولات خود را به کشور‌های همسایه ارائه کرده کشور ما را دچار بحران کرده است. ما به اجبار قیمت نهایی فولاد را هر روز پایین‌تر از دیروز اعلام می‌کنیم.

وی افزود: همان طور که می‌دانید وقتی قیمت جهانی فولاد افت می‌کند تاثیر خود را بر بازار داخل می‌گذارد و با روند شدید سقوط قیمت فولاد مواجه می‌شویم. این مساله باعث شده که نتوانیم محصولات را با عرضه در تناژ‌های بالا انجام دهیم. این موضوع صادرات نیز تحت الشعاع این موضوع قرار می‌دهد.

سلیمانی گفت: کشور‌های همسایه مثل عراق، عمان، امارات، ترکمنستان، تاجیکستان، افغانستان عمده مشتریان بازار هدف ایران هستند. اما چون روسیه در تولید فولاد توانمند است و قیمت‌ها را تعیین می‌کند توانسته هم بازار اروپا و هم خاورمیانه را در دست خود بگیرد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
روند صعودی مقدار فروش ماهانه
فولاد هرمزگان جنوب ۳۸ افزایش درآمد را تجربه کرد؛

روند صعودی مقدار فروش ماهانه "هرمز"

بررسی طرح انتقال سوابق بیمه بین صندوق‌های بازنشستگی
در جلسه علنی امروز مجلس صورت می گیرد؛

بررسی طرح انتقال سوابق بیمه بین صندوق‌های بازنشستگی

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴
باسلام خداراشکر وقتی میگویند چوب خداصدانداره همینه بس فشاررا فهمیدید ملت توان خرید نداره الان هم روسیه