بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳
مدیرعامل فرابوم در گفتگو با بورس نیوز عنوان کرد:

ارائه سرویس های استاندارد بانکی به بهترین شکل

ارائه سرویس های استاندارد بانکی به بهترین شکل
مدیرعامل فرابوم گفت: هر خدمتی که روی کانال‌های شعب بانک‌ها یا بانکداری الکترونیکی قرار دارد ما می‌توانیم به راحتی در اختیار شرکت‌های بورسی و کارگزاری‌ها قرار دهیم و آن‌ها می‌توانند با پشتیبانی‌ها و فرایند‌هایی که تعریف کردیم به بهترین شکل ممکن خدمات را دریافت کنند.
کد خبر : ۲۶۰۸۴۱

ارائه سرویس های استاندارد بانکی به بهترین شکل ممکن

همایون محبوبی، مدیرعامل شرکت فرابوم در گفتگو با بورس نیوز، درخصوص فعالیت شرکت اظهار کرد: شرکت فرابوم با ماموریت تخصصی بانکداری باز و ارائه سرویس‌های استاندارد بانکی با طیف وسیعی از کسب و کار‌ها ایجاد شده است.

وی افزود: ماموریت ما با ۸ سال فعالیت تخصصی در این حوزه این است که سرویس‌های مختلف بانک‌ها را بگیریم و به صورت استاندارد تبدیل و در اختیار شبکه مصرف قرار بدهیم.

محبوبی درخصوص هدف از حضور در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه ادامه داد: هدف از حضور در این نمایشگاه ارائه این سرویس‌ها به صنعت بورس و بیمه است. طیف زیادی از شرکت‌های بورسی و کارگزاری‌ها مشتریان فرابوم هستند و می‌توانند خیلی سریع با هزینه کمتر خدمات بانکی شان را دریافت کنند.

مدیرعامل فرابوم بیان کرد: هر خدمتی که روی کانال‌های شعب بانک‌ها یا بانکداری الکترونیکی قرار دارد ما می‌توانیم به راحتی در اختیار شرکت‌های بورسی و کارگزاری‌ها قرار دهیم و آن‌ها می‌توانند با پشتیبانی‌ها و فرایند‌هایی که تعریف کردیم به بهترین شکل ممکن خدمات را دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: فرض کنید یک شرکت بورسی می‌خواهد فرایند پرداخت را انجام دهد و این فرایند باید به تایید امضا داران شرکت برسد. این سرویس‌ها و خدمات را بر روی طیف وسیعی از بانک‌ها ارائه می‌دهیم. مشتریان اگر بخواهند خدمات مغایرت گیری یا مانده حساب را انجام دهند شرکت فرابوم این سرویس‌ها را ارائه می‌دهد و می‌توانند روی حساب‌های خود در بانک‌های مختلف نقل و انتقال انجام دهند.

وی ادامه داد: انواع مختلفی از سرویس‌ها مثل احراز هویت، استعلام مشتریان و... در فرابوم وجود دارد و ما آن‌ها را در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهیم. پروتکل‌های مختلفی وجود دارد. بانک‌ها از نظر سرویس دهی و فرایند‌ها تفاوت‌هایی با هم دارند و امیدوار هستیم با توسعه خدمات فرابوم بتوانیم ارتباط موثرتری بین بیمه، بورس و بانک‌ها برقرار کنیم.

محبوبی گفت: این نمایشگاه زمینه‌ای برای گسترش فعالیت‌های بانکی و ارائه استاندارد خدمات بانکی به شرکت‌های بیمه‌ای و بورسی است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر