بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
کوره درآمدی ذوب آهن از حرارت نیفتاد/ افزایش درآمد سالانه ۱۷ درصدی
نرخ فروش تیرآهن در بازار داخل کشور نزدیک به ۱۶ میلیون و ۵۱۴ هزارتومان معامله شد که نسبت به ماه گذشته ۳ درصد افزایش نرخ را به همراه داشت.
کد خبر : ۲۶۰۸۶۲

کوره درآمدی ذوب آهن از حرارت نیفتاد+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت ذوب‌آهن اصفهان در گزارش فعالیت ماهانه‌ای که در تیرماه ۱۴۰۱ منتشر کرد از فروش محصولات به درآمد عملیاتی ۳ هزار و ۹۲ میلیارد تومانی دست یافت، همچنین درآمد تجمیعی که این شرکت فولادی طی ۴ ماه گذشته از فروش محصولات به دست آورد، برابر با ۱۳ هزار و ۳۴۰ میلیارد تومان بود.

درآمدی که "ذوب" در چهارمین ماه از سال جاری به ثبت رساند، مربوط به فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی بود که بیشترین درآمد شناسایی‌شده متعلق به بازار داخلی با ۱ هزار و ۸۰۳ میلیارد تومان بود.

"ذوب" درآمد ماهانه‌ای که از فروش محصولات در بازار صادراتی توانست به دست آورد مبلغی بالغ‌بر یک هزار و ۲۸۹ میلیارد تومان بود که ۴۲ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داده بود.

درآمد ماهانه ذوب‌آهن اصفهان

میزان درآمد "ذوب" از فروش محصولات در مقایسه با تیرماه رشد ۱۷ درصدی را تجربه کرد و از طرفی درآمد تجمیعی که طی ۴ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی به‌دست‌آمده رشد ۳۱ درصدی را نسبت به سال گذشته به همراه داشت.

با توجه به نمودار زیر می‌توان دریافت این شرکت فولادی طی یک سال گذشته توانسته عملکرد خوبی را از خود بر جای بگذارد.

همان‌طور که گفته شد ذوب‌آهن اصفهان در تیرماه درآمد صادراتی که از فروش «تیرآهن، کلاف، میلگرد، شمش کالایی» به دست آورد برابر با یک هزار و ۲۸۹ میلیارد تومان بود و از ابتدای سال مالی تاکنون نیز مجموع درآمد به ثبت رسیده در این بازار ۵ هزار و ۷۹۹ میلیارد تومان بود.

کوره درآمدی ذوب آهن از حرارت نیفتاد+بورس نیوز

مجموع درآمدی که طی ۴ ماه گذشته از فروش محصولات در بازار صادراتی به دست آمد نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۴ درصد رشد را به دنبال داشت.

بیشترین درآمد ماهانه‌ای که شرکت ذوب‌آهن اصفهان در تیرماه سال جاری توانست به ثبت برساند متعلق به فروش «تیرآهن» در بازار داخل از کشور بود که درآمد حاصل از فروش آن برابر با مبلغ ۷۷۱ میلیارد تومان اعلام شد، پس‌ازآن نیز «شمش کالایی» در بازار خارج از کشور توانست عنوان درآمدزاترین محصول را با ۷۱۷ میلیارد تومان به خود اختصاص دهد.

نرخ فروش تیرآهن در بازار داخل کشور نزدیک به ۱۶ میلیون و ۵۱۴ هزارتومان معامله شد که نسبت به ماه گذشته ۳ درصد افزایش نرخ را به همراه داشت.

"ذوب" در چهارمین ماه از سال جاری ۲۱۶ هزارتن محصول تولید کرد و در سال گذشته نیز میانگین تولیدات این شرکت فولادی برابر ۱۹۸ هزارتن بوده است، تولید چهار ماهه سال جاری با افزایش ۳۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رو به رو است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳
همش دروغغغغغ اصلا سود بده مگر وارد سیستم میکنن ؟ نه همش در جا غارت الان دام جدید برای مردم در بوری دارید پهن میکنید