بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱
تمرکز ما روی نوآوری و هوشمندی است/ارائه نخستین نرم افزار‌های مبتنی بر سرویس
مدیرعامل شرکت برهان سیستم پاسارگاد گفت:تمرکز ما روی نوآوری و هوشمندی است. محصول ما محصولی است که نمونه آن در بازار نیست و ما در این مسیر پیشرو بودیم که توانستیم آن را به یک محصول نرم افزاری تبدیل کنیم و امروز یک نرم افزار بلوغ یافته محسوب می‌شود.
کد خبر : ۲۶۰۸۶۴

تمرکز ما روی نوآوری و هوشمندی است/ارائه نخستین نرم افزار‌های مبتنی بر سرویس

مسعود دولتی، مدیرعامل شرکت برهان سیستم پاسارگاد، در گفتگو با بورس نیوز، در خصوص تاریخچه این شرکت اظهارکرد: شرکت برهان سیستم پاسارگاد در سال ۱۳۸۸ توسط جمعی از جوانان حوزه تکنولوژی در زیرشاخه نرم افزار‌ها و راهکار‌های سازمانی که در صنعت ERP نامیده می‌شود تاسیس شد.

وی افزود: این شرکت رویکرد نوینی داشت و اولین نرم افزار‌های مبتنی بر سرویس را ارائه داد و خیلی زود در بازار مطرح شد. با شرکت‌های بزرگی وارد قرارداد شد و امروز با گذشت بیش از یک دهه از تاریخ تاسیس، جزو شرکت‌های باتجربه حوزه نرم افزار‌های یکپارچه سازمانی محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت برهان سیستم پاسارگاد درخصوص رویکرد این شرکت ادامه داد: رویکرد ما بر مبنای تکنولوژی و به روز بودن است. در شرکت‌هایی مثل ما تیم ورک و هوشمندان عمل کردن خیلی مهم است. در این سال‌ها توانستیم محصولات کاربردی برای صنایع از جمله صنعت مالی تهیه و ارائه دهیم که شرکت‌های مطرحی از نرم افزار‌ها و راهکار‌های ما استفاده می‌کنند.

دولتی ادامه داد: برای صنعت مالی سرویس ویژه‌ای را تهیه کردیم که در واقع تهیه صورت‌های مالی و تلفیقی است و برای نخستین بار در کشور اجرایی می‌شود. شاید اولین شرکتی باشیم که این محصول را کامل و کاربردی می‌تواند اجرا کند. در این نمایشگاه حضور یافتیم تا در صنعت مالی؛ بانک ها، بیمه‌ها و شرکت‌های بورسی بتوانند از این سرویس ویژه استفاده کنند.

وی درباره طرح‌های جدید بیان کرد: پلتفرم جدیدی را در دست اقدام داریم که مبتنی بر آخرین تکنولوژی روز دنیاست و از نظر امنیت، کارایی، دقت، راحتی کاربرد بهترین تکنولوژی را استفاده می‌کنیم و از آن به زودی رونمایی خواهد شد. در کنار این‌ها محصولات مبتکرانه‌ای را نیز در دست اجرا داریم. امکانات و فیوچر‌های خوبی را به نرم افزارهایمان اضافه می‌کنیم تا کار مدیران را راحت کند. تیم تحقیق و توسعه شرکت، فعال‌ترین تیم تحقیق و توسعه فعال در این صنعت است که هم به روز بوده و هم با شناخت خوبی که از شرکت‌ها دارد امکانات و محصولات خوبی را به بازار ارائه می‌دهد.

دولتی خاطرنشان کرد: تمرکز ما روی نوآوری و هوشمندی است. محصول ما محصولی است که نمونه آن در بازار نیست و ما در این مسیر پیشرو بودیم که توانستیم آن را به یک محصول نرم افزاری تبدیل کنیم و امروز یک نرم افزار بلوغ یافته محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت برهان سیستم پاسارگاد با اشاره به حضور در این نمایشگاه توضیح داد: در این نمایشگاه از این محصول استقبال خوبی شده، زیرا نیاز بازار و صنایع است. به خصوص صنایع مالی به این محصول خیلی نیاز دارند، زیرا می‌تواند در ارائه صورت مالی به بورس کمک کند؛ بنابراین به ابزار‌هایی نیاز دارند که دقت و کیفیت کار را بالا ببرد و خطای انسانی را کاهش دهد.

وی عنوان کرد: استقبال از این دوره از نمایشگاه کمی نسبت به دوران قبل از کرونا کمتر بوده و شاید به دلیل کرونا و فاصله ایجاد شده بین برگزاری نمایشگاه باشد. زیرا در نمایشگاه‌های تخصصی نیاز داریم که صنایع خود را پیشرفت دهیم. صنعت مالی از صنایع مهم کشور است و انتظار داریم که این نمایشگاه بسیار قوی‌تر برگزار شود. من از مدیران شرکت ها، سازمان‌ها و هلدینگ‌ها دعوت می‌کنم که از راهکار‌ها و محصولات ما استفاده کنند تا بتوانند در صنعت و کسب و کار خود ریسک موفقیت را بالا ببرند. زیرا ما محصولاتی را عرضه می‌کنیم که نیاز روز است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر