بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴
شرکت های دانش بنیان به شدت نیازمند تامین مالی هستند/ یک رویداد در نمایشگاه کیش
مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس گفت: فضای دانش بنیان و کسب و کار‌های نوین فضایی است که به شدت نیازمند تامین مالی است.
کد خبر : ۲۶۰۹۴۴

فضای دانش بنیان به شدت نیازمند تامین مالی/یک رویدادی در نمایشگاه کیش

حمید اسکندری، مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس در گفتگو با بورس نیوز، اظهار کرد: فضای دانش بنیان و کسب و کار‌های نوین فضایی است که به شدت نیازمند تامین مالی است. از طرف دیگر از بازارسرمایه انتظار می‌رود که در حوزه‌های جدید ورود پیدا کند تا هم بتواند بازار وسیع تری را پوشش دهد و نیز بتواند مستحکم‌تر به فعالیت خود ادامه دهد.

وی افزود: ما امسال نمایشگاه کیش را مبنا قرار دادیم تا یک رویداد را بین بازار سرمایه و فضای استارت آپ‌ها و اکوسیستم کسب و کار‌های نوین رقم بزنیم و پاویون مشترک این دو بخش را در نمایشگاه کیش برگزار می‌کنیم.

اسکندری بیان کرد: با کمک معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، سازمان بورس و دیگر ارکان بازار سرمایه در تلاش هستیم تا بتوانیم شرکت‌های نوپای اکوسیستم استارتاپی کشور را به ادبیات بازار سرمایه و ادبیات ابزار‌های نوین تامین مالی توانمند کنیم و کمک کنیم بتوانند از بازار سرمایه جذب سرمایه انجام دهند و تامین مالی خود را از طریق بازار سرمایه صورت دهند.

مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس گفت: از طرفی در موارد مختلف قانون تسهیلاتی برای شرکت‌ها در فضای دانش بنیان پیش بینی شده و برنامه ریزی داریم تا شرکت‌ها را به ناشران بورسی معرفی کنیم که هم از معافیت‌های مالی و اقتصادی، خدمات دانش بنیان و... استفاده کنند و هم بتوانند در فضای اقتصادی فعالیت جدی‌تر را پیش ببرند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
دولت در قیمت گذاری نباید خلاف جهت آب شنا کند
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد:

دولت در قیمت گذاری نباید خلاف جهت آب شنا کند

تاثیر بازار مالی و بورس بر اقتصاد کشور
عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس گفت:

تاثیر بازار مالی و بورس بر اقتصاد کشور

ارسال نظر