بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
مقدار فروش سیمان ساوه ۱۹ درصد کاهش یافت؛

متوقف شدن صعود پله‌ای درآمدهای سیمان ساوه

متوقف شدن صعود پله‌ای درآمدهای سیمان ساوه
پرفروش‌ترین فروش محصول مربوط به «سیمان خاکستری داخلی» با ۱۳۰ هزار و ۶۴۴ تن بود، فروش محصولات سیمان ساوه در تیرماه با اُفت فروش ۱۹ درصدی نسبت به ماه گذشته روبه‌رو بود.
کد خبر : ۲۶۱۰۳۶

متوقف شدن صعود پله‌ای درآمدهای سیمان ساوه+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت سیمان ساوه در گزارش فعالیت ماهانه‌ای که در تیرماه سال جاری منتشر کرد، مجموع درآمد‌های عملیاتی ارائه‌شده خود را که از فروش محصولات «سیمان‌سفید، سیمان خاکستری، کلینکر سفید (صادراتی)، کلینکر خاکستری (خاکستری)، سیمان‌سفید (صادراتی)» به دست آمد را طی این دوره ماهانه برابر با مبلغ ۱۴۶ میلیارد تومان به ثبت رساند، این شرکت سیمانی طی ۴ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی توانست به درآمد تجمیعی ۴۸۷ میلیارد تومان برسد.

سیمان ساوه میزان درآمد ماهانه‌ای که در تیرماه کسب کرد از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی بود، عمده‌ترین میزان درآمد ساوه در تیرماه مربوط به بازار داخل کشور بود که ۹۳ درصد از درآمد ماهانه در اختیار داشت، همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده طی این دوره ۶۵ میلیارد تومان اعلام شد.

درآمد‌ عملیاتی سیمان ساوه در تیرماه

شرکت سیمان ساوه در چهارمین ماه از سال ۱۴۰۱ با کاهش درآمد یک‌درصدی نسبت به خردادماه روبه‌رو بود و این کاهش برابر با مبلغ ۲ میلیارد تومان است، این شرکت سیمانی پس‌ازآن که طی ۳ ماه گذشته با روند مثبت درآمدی مواجه بود در حال حاضر این روند رو به رشد متوقف شد.

متوقف شدن صعود پله‌ای درآمدهای سیمان ساوه+بورس نیوز

همان‌طور که گفته شد بیشترین میزان درآمدی که سیمان ساوه در ابتدای ماه تابستان شناسایی کرد از بخش فروش محصولات در بازار داخلی بود، عمده‌ترین درآمد به‌دست‌آمده از محل فروش محصولات در داخل کشور مربوط به فروش «سیمان خاکستری» با مبلغی حدوداً ۱۰۷ میلیارد تومان بود، نرخ فروش این محصول ۸۲۰ هزار تومان در ازای هر تن اعلام شد.

فروش محصولات "ساوه" در تیرماه سال جاری

سیمان ساوه مقدار فروش محصولات در تیرماه سال جاری را ۱۵۳ هزار و ۴۳۱ تن اعلام کرد، طی ۴ ماه گذشته از ابتدای سال مالی این شرکت سیمانی به مقدار فروش ۶۷۱ هزار و ۸۳ تن رسید، مقدار فروش ماهانه سیمان ساوه نزدیک به کاهش ۲۰ درصدی نسبت به فروش ماه گذشته رسید.

متوقف شدن صعود پله‌ای درآمدهای سیمان ساوه+بورس نیوز

بیشترین مقدار فروش ماهانه سیمان ساوه در بازار داخلی با ۹۷ هزار و ۱۴۳ تن شکل گرفت، همچنین پرفروش‌ترین فروش محصول مربوط به «سیمان خاکستری داخلی» با ۱۳۰ هزار و ۶۴۴ تن بود، فروش محصولات سیمان ساوه در تیرماه با اُفت فروش ۱۹ درصدی نسبت به ماه گذشته روبه‌رو بود.

شرکت در تیرماه حدود ۱۳۴ هزار تن سیمان خاکستری تولید کرد و این مقدار تولید برای خردادماه برابر با ۱۶۱ هزار تن بود و لازم به ذکر است که شاهد کاهش ۱۸ درصدی تولید سیمان خاکستری نسبت به ماه گذشته بوده است، مهم‌ترین محصولی که این شرکت سیمانی ارائه می‌کند مربوط به سیمان خاکستری است که با افزایش نرخ ۲۷ درصدی در تیرماه روبه‌رو بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر