بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸
واریز ۷ هزار میلیارد تومان به صندوق تثبیت بازار سرمایه
مدیرعامل صندوق تثبیت بازار سرمایه گفت: تا پایان سال رقمی معادل هفت هزار میلیارد تومان به‌حساب صندوق تثبیت بازار سرمایه واریز خواهد شد که این موضوع می‌توان زمینه‌ساز افزایش توان صندوق تثبیت بازار سرمایه برای کمک به بازار سرمایه و نیز کاهش نوسانات ایجاد شده باشد.
کد خبر : ۲۶۱۰۴۰

واریز 7 هزار میلیارد تومان به صندوق تثبیت بازار سرمایه

بورس نیوز: مهدی صبایی، مدیرعامل صندوق تثبیت بازار سرمایه اظهار کرد: بعد از امضای آخرین قرارداد و نیز رفع معضلات موجود بر سر راه واریزی‌ها، تعاملات برای واریزی منابع از صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار سرمایه افزایش پیدا کرد.

وی افزود: بر اساس توافقات انجام شده، تا پایان سال رقمی معادل هفت هزار میلیارد تومان به‌حساب صندوق تثبیت بازار سرمایه واریز خواهد شد که این موضوع می‌توان زمینه‌ساز افزایش توان صندوق تثبیت بازار سرمایه برای کمک به بازار سرمایه و نیز کاهش نوسانات ایجاد شده باشد.

صبایی گفت: طبق آخرین مذاکرات صورت گرفته با مسوولان صندوق توسعه ملی قرار بر این است تا روز شنبه آینده رقمی معادل یک هزار میلیارد تومان به حساب صندوق تثبیت بازار سرمایه واریز شود.

مدیر عامل صندوق تثبیت بازار سرمایه اعلام کرد: تا پایان سال ۱۴۰۱ علاوه بر این یک هزار میلیارد تومان، حدود ۶ هزار میلیارد تومان دیگر باید به این صندوق واریز شود که امیدواریم پیگیری‌ها با موفقیت همراه باشد و بتوانیم به‌خوبی وظیفه محول شده به صندوق تثبیت بازار سرمایه را به پایان برسانیم.

وی در پایان گفت: در وضعیت فعلی صندوق تثبیت بازار سرمایه همه تمرکز خود را برای انجام ماموریت‌های خود به کار گرفته است و در صورت لزوم نقدینگی مکفی را به‌منظور کاهش نوسانات ایجاد شده وارد بازار می‌کند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بنویسید
برزو حق شناس کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز :

بنویسید "بازارساز"، بخوانید "دست انداز"

وضعیت بازار سرمایه به هیچ وجه عادی نیست
علی سعدوندی کارشناس بازارهای مالی در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد؛

وضعیت بازار سرمایه به هیچ وجه عادی نیست

امیرمهدی صبائی مدیرعامل صندوق تثبیت بازار سرمایه :

شاخص سازی و عدم شفافیت دو ادعای واهی منتقدان

ارسال نظر