بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
به مدت دو هفته صورت می گیرد؛

پیش فروش بلیت سفرهای اربعین از ماه آینده

پیش فروش بلیت سفرهای اربعین از ماه آینده
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: پیش فروش بلیت سفر‌های اربعین از ۱۶ تا ۳۱ شهریور خواهد بود.
کد خبر : ۲۶۱۱۹۴

پیش فروش بلیت سفرهای اربعین از ماه آینده

بورس نیوز: شهریار افندی‌زاده، معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: به دلیل همزمانی اربعین با سفر‌های تابستانی از ۱۴ هزار اتوبوس تحت اختیار سازمان راهداری ۸ هزار دستگاه اتوبوس برای سفر‌های اربعین درنظر گرفته شده است و کمبود اتوبوس‌ها را از طریق سایر ارگان‌ها و نیرو‌های مسلح جبران می‌کنیم، اگر نیاز بود از سایر مسیر‌های ریلی قطار به مسیر تهران اهواز شلمچه ارسال می‌کنیم.

وی افزود: سهم حمل و نقل ریلی و هوایی برای اعزام زائران ۳۵۰ هزار نفر است تعداد ۴ میلیون ۶۵۰ هزار نفر نیز از طریق جاده به صورت اتوبوس و ماشین‌های شخصی جابه‌جا می‌شوند.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پیش فروش بلیت سفر‌های اربعین از ۱۶ تا ۳۱ شهریور خواهد بود گفت: تلاش‌هایی برای تخصیص پارکینگ‌ها صورت گرفته و پایانه‌های شلمچه، چزابه، مهران، خسروی باشماق و تمرچین برای تردد زائران باز است.

وی درباره زمان پیش خرید ممکن است به دلیل ازدیاد درخواست‌ها سامانه‌های فروش بلیت با اختلال مواجه شو‌د گفت: تا شهریور یک ماه ونیم فرصت داریم و هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهیم البته برای اتوبوس‌ها پیش فروش ۱۰۰ درصدی نخواهیم داشت.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر