بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳
بازدید مسئولان سازمان برنامه و بودجه از شرکت فولاد هرمزگان
عصر روز چهارشنبه ۱۹ مرداد ماه، معاون امور آمایش سرزمین سازمان برنامه و بودجه کشور، سرپرست سازمان برنامه و بودجه استان هرمزگان، رئیس اداره امور طرح‌ها و برنامه‌ریزی سازمان صمت استان هرمزگان و تعدادی از مسئولان سازمان صمت استان ضمن بازدید از شرکت فولاد هرمزگان، در جریان فعالیت‌های این شرکت و دستاورد‌ها و مشکلات آن قرار گرفتند.
کد خبر : ۲۶۱۲۲۱

بازدید مسئولان سازمان برنامه و بودجه از شرکت فولاد هرمزگان

بورس نیوز: ابراهیم شاکری زاده، سرپرست سازمان برنامه و بودجه استان هرمزگان، علیرضا رحمت‌نیا، معاون امور آمایش سرزمین سازمان برنامه و بودجه کشور، زینب رضایی، رئیس اداره امور طرح‌ها و برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان به همراه جمعی از مسئولان سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان صمت استان از شرکت فولاد هرمزگان بازدید کردند و در جریان فعالیت‌های این شرکت، چالش‌ها و مشکلات و طرح‌های توسعه‌ای آن قرار گرفتند.

در این بازدید علیرضا کاظمی، معاون تکنولوژی و توسعه شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به ظرفیت یک میلیون و ۵۰۰ هزار تنی تولید تختال در این شرکت، کمبود برق را یکی از مهم‌ترین چالش‌های صنعت فولاد کشور عنوان کرد و در ادامه در خصوص وضعیت فولاد هرمزگان به ویژه طرح‌های توسعه‌ای گفت: در صورتی که طرح توسعه نورد گرم فولاد هرمزگان اجرایی شود، علاوه بر اینکه شاهد ایجاد ارزش افزوده بالاتر نسبت به محصول میانی خواهیم بود، اشتغال فراوانی هم متناسب با ظرفیت ایجاد شده به وجود خواهد آمد. بر این اساس در سال گذشته کلنگ طرح‌های توسعه‌ای متناسب با افزایش ظرفیت را زمین زدیم که برخی از آن‌ها به پیمانکار تحویل داده شده‌اند و برخی دیگر در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارند.

در ادامه بازدیدکنندگان نقطه نظرات خود را در رابطه با مسائل مطرح شده، ارائه و برخی راهکار‌های اجرایی را برای تسهیل مشکلات موجود و تسریع روند طرح‌های توسعه‌ای فولاد هرمزگان بیان کردند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر