بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
افتتاح مرکز بعدی گواهینامه های حرفه ای بازار سرمایه تا پایان تابستان
مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس گفت:طبق وعده به دوستان بازار سرمایه تا پایان سال به ۱۰ مرکز می‌رسیم. در محدوده جنوبی و جنوب غربی کشور در حال رایزنی هستیم هنوز به نتیجه قطعی نرسیدیم و امیدواریم تا پایان تابستان ۱۴۰۱ مرکز بعدی را افتتاح کنیم.
کد خبر : ۲۶۱۲۴۲

افتتاح مرکز بعدی گواهینامه های حرفه ای بازار سرمایه تا پایان تابستان

بورس نیوز: حمید اسکندری، مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس اظهار کرد: باتوجه به اینکه بازار سرمایه نیازمند نیرو‌های انسانی متخصص در نهاد‌ها و ارکان مختلف است تا امروز ۲۲ هزار گواهینامه تخصصی به متقاضیانی که در آموزن‌های تخصصی قبول شدند و توانستند احراز شرایط داشته باشند اعطا کردیم. از این تعداد تقریبا ۱۶ هزار نفر دارای گواهینامه هستند که اختلاف بین ۲۲ و ۱۶ هزار نفر به این بر می‌گردد که بعضی از افراد چندین گواهینامه را در حوزه‌های تخصصی مختلف کسب کردند.

وی افزود: کمیته گواهینامه‌های سازمان بورس تا پایان سال ۱۴۰۱ کلیه گواهینامه‌هایی که زمان دوساله آن منقضی شده بود را به صورت خودکار تمدید کرد و این گواهینامه‌ها معتبر است.

اسکندری ادامه داد: به زودی سامانه تمدید گواهینامه‌ها در اختیار کاربران و متقاضیان قرار می‌گیرد. کاربران سوابق تحصیلی و حرفه‌ای خود را باید مجددا تکمیل کنند. اگر شرایط احراز تمدید را داشته باشند گواهینامه‌های آن‌ها به صورت خودکار با ارسال درخواست به سامانه تمدید می‌شود. در غیر این صورت افرادی که دو سال از گواهینامه آن‌ها گذشته باشد فقط تا پایان ۱۴۰۱ معتبر است.

وی از متقاضیان خواست سوابق تحصیلی و شغلی خود را به سرعت تکمیل کنند و در سامانه بارگذاری کنند تا گواهینامه‌های آن‌ها معتبر می‌شود.

مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس درخصوص شهر بعدی که مرکز آزمون در آن افتتاح شود، بیان کرد: با چند منطقه در کشور در حال رایزنی برای راه اندازی مراکز بعدی هستیم. طبق وعده به دوستان بازار سرمایه تا پایان سال به ۱۰ مرکز می‌رسیم. در محدوده جنوبی و جنوب غربی کشور در حال رایزنی هستیم هنوز به نتیجه قطعی نرسیدیم و امیدواریم تا پایان تابستان ۱۴۰۱ مرکز بعدی را افتتاح کنیم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر