بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹
طی ۸۰ روز گذشته قیمت خودرو در بازار تقریبا از ثبات برخوردار بوده، اما طی چند هفته اخیر قیمت برخی از خودرو‌های دو خودروساز بزرگ کشور در بازار کاهش داشته است.
کد خبر : ۲۶۱۲۶۸

قیمت خودرو از ثبات برخودار بود

بورس نیوز: سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو با اشاره به آخرین وضعیت قیمت خودرو‌ها در بازار اظهار کرد: طی ۸۰ روز گذشته قیمت خودرو در بازار تقریبا از ثبات برخوردار بوده، اما طی چند هفته اخیر قیمت برخی از خودرو‌های دو خودروساز بزرگ کشور در بازار کاهش داشته است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو افزود: قیمت کوئیک بین ۸ تا ۱۰ میلیون تومان کاهش یافته و به حدود ۲۰۲ میلیون تومان در بازار رسیده است، همچنین قیمت ۲۰۷ MC اتومات سقف قرمز که در تیرماه امسال حدود ۵۷۰ میلیون تومان بود به ۵۰۸ میلیون تومان رسیده است.

موتمنی بیان کرد: قیمت خودرو‌هایی مانند ۲۰۶ تیپ ۲، پژو پارس، سمند و پژو ۴۰۵ نیز اختلاف قیمتی نسبت به دو ماه پیش نداشته و قیمت این خودرو‌ها در بازار تقریبا ثابت بوده است.

وی در مورد دلایل کاهش قیمت برخی از خودرو‌ها گفت: هر خودرویی که توسط خودروسازان بیشتر به بازار عرضه شده در بازار کاهش قیمت داشته است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران بیان کرد: در مجموع قیمت‌ها تابع عرضه و تقاضاست و هر کالایی در بازار بیشتر عرضه شود، واسطه‌گری کم و در نتیجه قیمت‌ها کاهش می‌یابد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر