بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
درآمد ماهانه "مارون" ۱۰ درصد کاهش پیدا کرد؛

شیب نزولی درآمد ماهانه پتروشیمی مارون

شیب نزولی درآمد ماهانه پتروشیمی مارون
بیشترین درآمدی که پتروشیمی مارون در تیرماه از خود بر جای گذاشت مربوط به «اتیلن» با ۸۳۱ میلیارد تومان بود و نرخ فروش این محصول ۲۰ میلیون تومان در ازای هر تن شناسایی شد.
کد خبر : ۲۶۱۳۴۵

شیب نزولی درآمد ماهانه پتروشیمی مارون+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت پتروشیمی مارون در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال جاری مجموع درآمد‌های خود طی دوره یک‌ماهه را از فروش محصولات برابر با ۲ هزار و ۶۴۶ میلیارد تومان اعلام کرد و طی ۴ ماه گذشته نیز درآمد تجمیعی خود را بالغ‌بر ۱۱ هزار و ۶۰۵ میلیارد تومان به ثبت رساند.

شیب نزولی درآمد ماهانه پتروشیمی مارون+بورس نیوز

پتروشیمی مارون میزان درآمد عملیاتی که در تیرماه شناسایی کرد از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی بود، بیشترین درآمدی که طی این دوره به دست آمد متعلق به بازار داخلی با ۲ هزار و ۱۷۷ میلیارد تومان بود، همچنین بازار داخل کشور نیز ۸۲ درصد از کل درآمد را در اختیار داشت.

درآمد‌های عملیاتی "مارون"

درآمد ماهانه‌ای که پتروشیمی مارون در تیرماه ۱۴۰۱ به ثبت رساند نسبت به ماه گذشته ۱۰ درصد کاهش را تجربه کرد و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز رشد ۱۷ درصدی را شاهد بود، همچنین درآمد‌های تجمیعی این پتروشیمی طی ۴ ماه گذشته با ۱۷ درصد افزایش پیدا کرد.

شیب نزولی درآمد ماهانه پتروشیمی مارون+بورس نیوز

بیشترین درآمدی که پتروشیمی مارون در تیرماه از خود بر جای گذاشت مربوط به «اتیلن» با ۸۳۱ میلیارد تومان بود و نرخ فروش این محصول ۲۰ میلیون تومان در ازای هر تن شناسایی شد، محصول بعدی نیز متعلق به «پلی‌پروپیلن» با مبلغ ۴۹۸ میلیارد تومان به ثبت رسید.

گران‌ترین محصول فروخته‌شده توسط "مارون" در اختیار «پلی‌پروپیلن» با ۳۴ میلیون تومان بود که نسبت به ماه گذشته ۱۰ درصد کاهش قیمت پیدا کرد.

مقدار فروش ماهانه مارون

مقدار فروش ماهانه پتروشیمی مارون در تیرماه ۱۴۰۱ برابر با ۱۳۱ هزارتن بود که از ۲ بخش داخلی و صادراتی تشکیل شد، بیشترین مقدار فروش ماهانه مارون مربوط به بازار داخلی با ۱۱۳ هزار و ۷۶۱ تن بود، مقدار فروش ماهانه پتروشیمی مارون در چهارمین ماه سپری‌شده از سال مالی نسبت به ماه گذشته کاهش ۱۰ درصدی را به دنبال داشت.

 

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
اصلاح آیین‌نامه اجرایی سهام عدالت در دست بررسی
دبیرکل کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت:

اصلاح آیین‌نامه اجرایی سهام عدالت در دست بررسی

ترافیک در برگزاری مجامع روز آینده
سهامداران روز پر رفت و آمدی در مجامع عمومی خواهند داشت؛

ترافیک در برگزاری مجامع روز آینده

ارسال نظر