بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
بررسی وضعیت فروش "خمهر" در تیرماه

کاهش درآمد ۴۱ درصدی مهرکام پارس

کاهش درآمد ۴۱ درصدی مهرکام پارس
بیشترین میزان درآمدی که طی این دوره ماهانه از محل فروش محصولات در تیرماه شناسایی شد مربوط به بخش «انواع داشبورد خودرو» با ۹۱ میلیارد تومان بود که نرخ فروش آن نیز ۷ میلیون تومان بود که نسبت به ماه گذشته ۱۸ درصد افزایش نرخ داشت، اما بااین‌وجود این بخش با کاهش درآمد ۱۵ درصدی نسبت به خردادماه مواجه بود.
کد خبر : ۲۶۱۳۸۳

مقدار فروش خمهر به سرازیری رسید+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت مهرکام پارس در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی به ثبت رسیده خود را طی این دوره ماهانه برابر با ۲۶۵ میلیارد تومان ارائه کرد و از ابتدای سال مالی (منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱) تا انتهای تیرماه نیز مجموع درآمد تجمیعی خود را یک هزار و ۲۲ میلیارد تومان شناسایی کرد.

مقدار فروش خمهر به سرازیری رسید+بورس نیوز

درآمد ماهانه‌ای که این شرکت قطعه ساز طی این دوره از خود بر جای گذاشت مربوط به فروش محصولات در بازار داخل کشور بود، میزان سرمایه ثبت‌شده این شرکت نیز تا پایان تیرماه برابر با ۴۷۴ میلیارد تومان بود.

درآمد‌ ماهانه "خمهر" در تیرماه ۱۴۰۱

شرکت مهرکام پارس در تیرماه سال جاری با کاهش درآمد ۴۱ درصدی نسبت به ماه گذشته مواجه بود که پایان‌بخش روند صعودی این شرکت قطعه ساز طی ۳ ماه ابتدایی سال جاری بود، در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۳۱ درصد رشد را در پی داشت.

مقدار فروش خمهر به سرازیری رسید+بورس نیوز

بیشترین میزان درآمدی که طی این دوره ماهانه از محل فروش محصولات در تیرماه شناسایی شد مربوط به بخش «انواع داشبورد خودرو» با ۹۱ میلیارد تومان بود که نرخ فروش آن نیز ۷ میلیون تومان بود که نسبت به ماه گذشته ۱۸ درصد افزایش نرخ داشت، اما بااین‌وجود این بخش با کاهش درآمد ۱۵ درصدی نسبت به خردادماه مواجه بود، در جایگاه بعدی بیشترین میزان درآمد «انواع سپر خودرو» با ۷۷ میلیارد تومان قرار گرفت.

مقدار فروش محصولات "خمهر"

"خمهر" در چهارمین ماه سپری‌شده از سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱ مجموع فروش محصولات خود را در این دوره برابر با ۶۲ هزار و ۳۵۷ مجموعه اعلام کرد که نسبت به ماه گذشته ۲۷ درصد کاهش را در کارنامه خود به ثبت رساند و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز این مقدار فروش محصولات ۷ درصد اُفت داشت.

مقدار فروش خمهر به سرازیری رسید+بورس نیوز

در تیرماه سال جاری بیشترین میزان فروش محصول را «انواع سپر خودرو» با ۳۶ هزار و ۳۶۴ مجموعه به خود اختصاص داد، مقدار فروش این مجموعه نسبت به خردادماه با ۲۷ درصدی روبه‌رو بود.

 

 

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر