بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
سامانه جدید درخواست بازبینی دهک‌بندی خانوارها
در سامانه جدید "حمایت" که با نشانی اینترنتی hemayat.mcls.gov.ir فعال است، سرپرست هر خانوار می‌تواند دهک اقتصادی خانوار و توضیحات در خصوص علت دریافت یا عدم دریافت یارانه را به همراه اسامی اعضای خانوار خود مشاهده کند.
کد خبر : ۲۶۱۵۰۸

سامانه جدید درخواست بازبینی دهک‌بندی خانوارها

بورس نیوز: در سامانه جدید "حمایت" که با نشانی اینترنتی hemayat.mcls.gov.ir فعال است، سرپرست هر خانوار می‌تواند دهک اقتصادی خانوار و توضیحات در خصوص علت دریافت یا عدم دریافت یارانه را به همراه اسامی اعضای خانوار خود مشاهده کند.

براساس این گزارش، همچنین امکان مشاهده اطلاعات شناسنامه اقتصادی خانوار در سه بخش اطلاعات خرید از کارت بانکی، اطلاعات خودرو و اطلاعات درآمد به صورت تفکیک شده و مجزا فراهم شده و کاربرانی که درخواست بررسی مجدد این اطلاعات را دارند، می‌توانند درخواست خود را در مراحل مجزا و به‌صورت تفکیک شده ثبت کنند.

از دیگر امکانات این سامانه ارائه توضیحات شفاف و تکمیلی در مراحل مختلف در خصوص ماخذ داده‌ها و علت ایرادات احتمالی از دید کاربر، پیش‌بینی امکان ثبت وضعیت‌های خاص نظیر بیماران خاص یا معلولان گرامی در بخش ثبت درخواست بررسی است، البته استاندارد‌های امنیتی برای حفظ حریم شخصی و محرمانه ماندن اطلاعات کاربران نیز به طور کامل رعایت شده است.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در ادامه این اطلاعیه از هموطنانی که قبلاً درخواست بررسی مجدد دهک بندی خانوار خود را ثبت کرده‌اند، دعوت کرده است تا برای مشاهده نتایج بررسی‌ها بر اساس اطلاعات به‌روزرسانی شده شناسنامه اقتصادی خانوار به نشانی اینترنتی hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد: برای خدمت‌رسانی بهتر، سرپرستان خانواری که رقم آخر کد ملی آن‌ها عدد زوج است در روز‌های زوج و سرپرستان خانواری که رقم آخر کد ملی آن‌ها عدد فرد است، در روز‌های فرد می‌توانند به این وبگاه مراجعه کنند.

سایر هموطنان نیز از روز شنبه پنجم شهریور می‌توانند بدون محدودیت زمانی برای مشاهده اطلاعات دهک، شناسنامه اقتصادی و ثبت درخواست بررسی به سامانه حمایت مراجعه کنند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
امیدواریم تا سال ۱۴۰۳ وارد بازار سهام شویم
مدیر ارشد بازار یابی بیمه بازار در گفتگو با بورس نیوز:

امیدواریم تا سال ۱۴۰۳ وارد بازار سهام شویم

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه ها گفت:

واریز یارانه معوقه اردیبهشت و خرداد به حساب مشمولان

ارسال نظر