بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷
شناسایی ۱،۴۷۴ ریال سود خالص در ازای هر سهم توسط "صبا"؛

سرمایه‌گذاری صبا تأمین آماده برگزاری مجمع می‌شود

سرمایه‌گذاری صبا تأمین آماده برگزاری مجمع می‌شود
شرکت سرمایه گذاری صبا تامین در پایان سال مالی خود که منتهی به اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ بود میزان سود خالصی که طی این دوره از خود بر جای گذاشت برابر با مبلغ ۶ هزار و ۶۳۰ میلیارد تومان بود.
کد خبر : ۲۶۱۵۴۳

سرمایه‌گذاری صبا تأمین آماده برگزاری مجمع می‌شود+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت سرمایه گذاری صبا تأمین برای تاریخ ۲۰ مردادماه ۱۴۰۱ از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم‌مقام قانونی صاحب‌سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت به عمل آورد تا در مجمع عمومی سالیانه این شرکت ساعت ۱۰ صبح حضور پیدا کنند.

این شرکت سرمایه‌گذاری در آخرین صورت مالی حسابرسی شده خود به درآمد عملیاتی ۷ هزار و ۲۸۷ میلیارد تومانی دست پیدا کرد و لازم به ذکر است که عمده‌ترین درآمد به‌دست‌آمده از سود سهام بود و مبلغ آن برابر با ۴ هزار و ۳۷۲ میلیارد تومان بود، همچنین "صبا" به سود عملیاتی ۷ هزار و ۲۴۶ میلیارد تومانی رسید.

شرکت سرمایه گذاری صبا تامین در پایان سال مالی خود که منتهی به اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ بود میزان سود خالصی که طی این دوره از خود بر جای گذاشت برابر با مبلغ ۶ هزار و ۶۳۰ میلیارد تومان بود، این سرمایه‌گذاری سود خالصی که در ازای هر سهم شناسایی کرد نیز ۱،۴۷۴ ریال بود.

مجمع عمومی سالیانه‌ای که این شرکت سرمایه‌گذاری در سال مالی گذشته برگزار کرد، در ازای هر سهم ۱،۹۰۵ ریال سود خالص شناسایی کرد و از این میزان سود نقدی ۱۰۱ درصد آن را به سهامداران پرداخت کرد که این مبلغ برابر با ۱،۹۳۰ ریال در ازای هر سهم بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر