بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
درآمد ماهانه فولاد پارس سبزوار در تیرماه سقوط کرد؛

کاهش متقاضی برای خرید محصولات "فسبزوار"

کاهش متقاضی برای خرید محصولات
درآمدی که پارس فولاد سبزوار از فروش محصولات در تیرماه به ثبت رساند نسبت به ماه گذشته کاهش چشمگیر ۷۱ درصدی را تجربه کرد و در مقایسه با سال گذشته نیز این امر را تکرار کرد و اُفت ۵۱ درصد را به دنبال داشت.
کد خبر : ۲۶۱۵۹۵

بورس نیوز:

شرکت پارس فولاد سبزوار طی عملکرد یک‌ماهه منتهی به تیرماه سال جاری مجموع درآمد‌های حاصل از فروش محصولات خود طی دوره ماهانه را ۱۹۵ میلیارد تومان ارائه کرد، از ابتدای سال مالی تا پایان تیرماه نیز مجموع درآمد تجمیعی خود را نیز برابر با مبلغ ۳ هزار و ۴۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

کاهش متقاضی برای خرید محصولات فسبزوار+بورس نیوز

میزان درآمد ماهانه‌ای که این شرکت فولادی در هفتمین ماه از سال جاری کسب کرد تماماً از فروش محصولات در بازار داخل کشور بود و در بازار صادراتی فعالیتی را به ثبت نرساند، گفتنی است که درآمدی که در تیرماه به دست آورد نسبت به میانگین درآمد ۶ ماه گذشته ۵۸ درصد کاهش پیدا است.

درآمد‌های ماهانه "فسبزوار" تا تیرماه

درآمدی که پارس فولاد سبزوار از فروش محصولات در تیرماه به ثبت رساند نسبت به ماه گذشته کاهش چشمگیر ۷۱ درصدی را تجربه کرد و در مقایسه با سال گذشته نیز این امر را تکرار کرد و اُفت ۵۱ درصد را به دنبال داشت، همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید "فسبزوار" ضعیف‌ترین شروع سال مالی را در دی‌ماه ۱۴۰۰ آغاز کرد و طی ۲ ماه اخیر نیز شاهد سقوط درآمد ماهانه این شرکت بوده‌ایم.

کاهش متقاضی برای خرید محصولات فسبزوار+بورس نیوز

بیشترین درآمدی که پارس فولاد سبزوار در تیرماه از خود بر جای گذاشت مربوط به «آهن اسفنجی» با ۱۹۵ میلیارد تومان بود که با کاهش ۴۶۹ میلیارد تومانی همراه بود و همچنین نرخ فروش این محصول ۸ میلیون و ۶۲۶ هزارتومان در ازای هر تن بود.

فروش محصولات پارس فولاد سبزوار

پارس فولاد سبزوار در تیرماه سال جاری ۲۲ هزار و ۷۱۹ تن از محصولات خود را در بازار داخل کشور به فروش رساند که در مقایسه با ماه گذشته ۶۷ درصد کاهش فروش داشت، در تیرماه محصولاتی که مورد معامله قرار گرفت مربوط به «آهن اسفنجی» و «بریکت» بود که به فروش رسید.

پرفروش‌ترین محصول "فسبزوارگ متعلق به «آهن اسفنجی» با ۲۲ هزار ۶۹۴ تن بود و مابقی محصولات به فروش رفته در اختیار بریکت بود، مقدار فروش ماهانه پارس فولاد سبزوار در تیرماه نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۵۲ درصد کاهش را به همراه داشت.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
شاخص هم‌وزن و سهم‌های کوچک
نیم نگاهی به بازار سرمایه ۴ اردیبهشت؛

شاخص هم‌وزن و سهم‌های کوچک

مجمع
با اعلام شرکت پارس فولاد سبزوار؛

مجمع "فسبزوار" ۵۷۵ تومان تقسیم کرد

دورهمی سهامداران
شرکت پارس فولاد سبزوار اعلام کرد؛

دورهمی سهامداران "فسبزوار" تا ۱۰ روز آینده

با اعلام شرکت پارس فولاد سبزوار؛

"فسبزوار" از ماه آینده سود می دهد

ارسال نظر