بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸
درآمد ماهانه سیمان اردستان ۱۴ درصد کاهش پیدا کرد؛

ریزش مقدار فروش محصولات سیمان اردستان

ریزش مقدار فروش محصولات سیمان اردستان
تنها محصولی که توسط "اردستان" در داخل کشور به فروش رسید مربوط به «سیمان خاکستری» با مبلغی حدوداً ۵۱ میلیارد تومانی بود، نرخ فروش این محصول در مقایسه با ماه گذشته ۶ درصد کاهش نرخ را مشاهده کرد.
کد خبر : ۲۶۱۶۶۸

بورس نیوز:

شرکت سیمان اردستان در گزارش فعالیت ماهانه‌ای که در مردادماه سال جاری منتشر کرد، مجموع درآمد‌های عملیاتی ارائه‌شده خود را که از فروش محصولات «سیمان خاکستری» به دست آورد را طی این دوره ماهانه مبلغی بالغ‌بر ۵۱ میلیارد تومان به ثبت رساند، این شرکت سیمانی طی ۵ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی توانست به درآمد تجمیعی ۲۹۷ میلیارد تومان برساند.

ریزش مقدار فروش محصولات سیمان اردستان+بورس نیوز

سیمان اردستان میزان درآمد ماهانه‌ای که در مردادماه کسب کرد از فروش محصول در بازار داخلی بود، همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده طی این دوره ۱۱۳ میلیارد تومان اعلام کرد و همچنین گفتنی است که سیمان اردستان میزان درآمدی که در مردادماه به دست آورد ۱۸ درصد پایین‌تر از میانگین ماهانه طی ۴ ماه گذشته بود.

درآمد‌ عملیاتی سیمان اردستان در مردادماه

شرکت سیمان اردستان در پنجمین ماه از سال ۱۴۰۱ با کاهش درآمد ۱۴ درصدی نسبت به تیرماه روبه‌رو بود و این کاهش برابر با مبلغ ۸ میلیارد تومان است، این شرکت سیمانی پس‌ازآن که طی ۴ ماه گذشته با روند نزولی را در پیش گرفته و برای دومین ماه متوالی با کاهش درآمد روبه‌رو است.

ریزش مقدار فروش محصولات سیمان اردستان+بورس نیوز

تنها محصولی که توسط "اردستان" در داخل کشور به فروش رسید مربوط به «سیمان خاکستری» با مبلغی حدوداً ۵۱ میلیارد تومانی بود، نرخ فروش این محصول ۸۱۱ هزار تومان در ازای هر تن اعلام شد که در مقایسه با ماه گذشته ۶ درصد کاهش نرخ را مشاهده کرد.

مقدار فروش محصولات "اردستان" 

سیمان اردستان مقدار فروش محصولات در مردادماه سال جاری را ۶۲ هزار و ۴۶۹ تن اعلام کرد، طی ۵ ماه گذشته از ابتدای سال مالی این شرکت سیمانی به مقدار فروش ۴۷۱ هزار و ۴۶۹ تن رسید، مقدار فروش ماهانه سیمان اردستان کاهش ۸ درصدی نسبت به فروش ماه گذشته داشت.

شرکت در مردادماه حدود ۱۱۵ هزار و ۸۳۵ هزار تن سیمان خاکستری و کلینکر خاکستری تولید کرد و این مقدار تولید برای تیرماه برابر با ۱۶۶ هزار و ۸۳۰ تن بود و لازم به ذکر است که در این حین شاهد کاهش ۳۱ درصدی نسبت به ماه گذشته بوده‌ایم.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر