بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
"فارس" در ازای هر سهم ۱،۹۴۵ ریال سود شناسایی کرد؛

رشد پلکانی سود خالص "فارس" طی ۵ سال اخیر

رشد پلکانی سود خالص
میزان سود خالصی که در این دوره به ثبت رسید نسبت به دوره مشابه افزایش ۴۴ درصدی افزایش یافت، همان‌طور که در نمودار فوق مشاهده می‌کنید این پتروشیمی در پایان ۵ سال گذشته روند صعودی کسب سود را حفظ کرده است.
کد خبر : ۲۶۱۷۰۰

بورس نیوز:

صنایع پتروشیمی خلیج فارس در گزارش صورت مالی سالیانه منتهی به خردادماه سال جاری درآمد عملیاتی خود را ۵۲ هزار و ۳۹ میلیارد تومان به ثبت رساند، همچنین طی دوره مشابه سال گذشته مجموع درآمد‌های عملیاتی از این بخش بالغ‌بر ۳۹ هزار و ۲۸۵ میلیارد تومان بود و اکنون با افزایش ۳۳ درصدی روبه‌رو است.

بیشترین درآمدی که این پتروشیمی به دست آورد از سود سهام بود که با رشد ۴۴ درصدی به ۵۲ هزار میلیارد تومان رسید، همچنین سود عملیاتی که "فارس" طی این دوره ۱۲ ماهه از خود بر جای گذاشت تقریباً نزدیک به ۵۲ هزار میلیارد تومان بود که نسبت به سال گذشته ۳۳ درصد افزایش پیدا کرد.

"فارس" در گزارش صورت‌های مالی سالیانه منتهی به خردادماه سال جاری (حسابرسی نشده) میزان سود خالص خود را ۵۵ هزار و ۸۲۷ میلیارد تومان به ثبت رساند و همچنین در ازای هر سهم ۱،۹۴۵ ریال سود خالص شناسایی کرد.

میزان سود خالصی که در این دوره به ثبت رسید نسبت به دوره مشابه افزایش ۴۴ درصدی افزایش یافت، همان‌طور که در نمودار فوق مشاهده می‌کنید این پتروشیمی در پایان ۵ سال گذشته روند صعودی کسب سود را حفظ کرده است.

رشد پلکانی سود خالص صنایع پتروشیمی خلیج فارس+بورس نیوز

مجموع دارایی‌های "فارس" تا پایان خردادماه سال جاری به ۱۳۷ هزار ۳۲۰ میلیارد تومان رسید که افزایش ۲۴ درصدی را در مقایسه پایان سال مالی گذشته به دست آورد، بیشترین میزان دارایی متعلق به بخش «دارایی‌های جاری» با ۱۰۳ هزار میلیارد تومان بود.

سرمایه اعلام‌شده از سوی "فارس" ۲۸ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است که نسبت به پایان سال مالی گذشته تغییری به همراه نداشت و نسبت به پایان سال مالی گذشته ثابت باقی‌مانده است، سود انباشته این شرکت نیز طی با افزایش ۴۷ درصدی به ۵۷ هزار و ۴۹۸ میلیارد تومان به ثبت رسید.

در پایان این گزارش گفتنی است که شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در تاریخ 30 مردادماه آگهی ثبت افزایش خود را در سامانه کدال بارگزاری کرد، افزایش سرمایه "فارس" به طوری بوده است که از مبلغ 28 هزار و 700 میلیارد تومان به سرمایه 48 میلیارد و 950 میلیارد تومانی رسید و تماماً از محل سود انباشته افزایش یافته است

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بیش از ۵۰ پروژه پایین دستی تعریف کرده‌ایم
تفاهم‌نامه پنج هزار میلیارد تومانی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و بانک شهر برای توسعه صنایع پایین دستی امضا شد؛

بیش از ۵۰ پروژه پایین دستی تعریف کرده‌ایم

افزایش ارزش پرتفوی
بررسی گزارش عملکرد اردیبهشت ماه شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز تامین

افزایش ارزش پرتفوی "تاپیکو"

در دیدار مدیران عامل بانک تجارت و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس تاکید شد؛

ارائه خدمات متناسب با نیاز هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس

ارسال نظر