بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
قیمت توکن «نییِر پروتکل» یا همان NEAR می‌تواند در صورت از دست دادن حمایت مهم خود، روندی بسیار نزولی را تجربه نماید.
کد خبر : ۲۶۱۷۱۶

قیمت توکن NEAR در روند نزولی قرار گرفت

بورس نیوز: قیمت توکن "نییِر پروتکل" یا همان NEAR می‌تواند در صورت از دست دادن حمایت مهم خود، روندی بسیار نزولی را تجربه نماید. قیمت این رمز ارز از زمان رد شدن قیمت از نقطه ۶.۱۱ دلار در روندی نزولی قرار داشته است. در حال حاضر، پس از افزایش ۱.۵ درصدی قیمت در جلسه معاملاتی چهارشنبه، این توکن روی ۴.۳۴ دلار معامله می‌شود.

اکثر آلت کوین‌ها به دلیل عدم موفقیت بیت کوین و اتریوم در بازیابی سطوح کلیدی، به زیر حمایت‌های کلیدی خود رسیده اند. در نتیجه، با اتخاذ رویکرد محتاطانه سرمایه گذاران، بازار‌ها فشار فروش فزاینده‌ای را تجربه می‌کنند.

همانطور که گفته شد، قیمت توکن NEAR از اواخر ماه می‌ در یک روند نزولی ثابت قرار داشته است. این اقدام منفی قیمت همزمان با سقوط بیت کوین همزمان است گه بخشی از ریزش قیمت آلتکوین نیز به دلیل ریزش قیمت بیت کوین بوده است. با این وجود، این توکن رشد ۱۰۰ درصدی قیمت را در یک رالی قیمت ایجاد کرد که از ۳.۰۴ دلار به ۶.۱۱ دلار طی ۳۰ روز رساند.
تجزیه و تحلیل فنی نمودار قیمت NEAR نشان می‌دهد که رالی اخیری که از اواسط جولای آغاز شده بود به پایان رسیده است. بسته شدن قیمت بالای منطقه فیب ۰.۶۱۸ نوید بخش نفسی راحت برای گاو‌ها است.

اما بسته شدن روزانه زیر این سطح می‌تواند قیمت آن را به پایین‌ترین سطح ماه جولای برساند. بنابراین، حفظ این سطح و ایجاد یک جهش قوی برای قیمت از همین نقطه بسیار حیاتی است. بازپس گیری سطح ۵.۳۲ دلار به سرمایه گذاران اعتماد به نفس زیادی می‌دهد تا به دنبال افزایش بیشتر NEAR در بازار باشند.

اما برای صعودی شدن روند قیمت این آلتکوین، قیمت باید از سطح ۶.۰۹ دلار عبور کند. حرکت قیمت در محدوده بالاتر از این سطح به گاو‌ها شتاب کافی می‌دهد تا میانگین متحرک ۲۰۰ روزه را که در حال حاضر روی ۸.۲۶ دلار قرار دارد، آزمایش کنند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
آموزش، اطلاع رسانی و اخبار در بخش مارکتینگ اکسکوینو
مدیر محتوای شرکت اکسکوینو در گفتگو با بورس نیوز:

آموزش، اطلاع رسانی و اخبار در بخش مارکتینگ اکسکوینو

ارسال نظر