بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴
همکاری خیریۀ کوینکس و HDF برای حمایت تحصیلی کودکان
خیریۀ کوینکس در ۱۳ اوت ۲۰۲۲ (۲۲ مرداد ۱۴۰۱) در مرکز نیکوکاریِ بنیاد توسعۀ انسانی (HDF) تایلند دیداری با کودکان داشت و به این مرکز کمک‌های نقدی اهدا کرد.
کد خبر : ۲۶۱۷۴۵

همکاری خیریۀ کوینکس و HDF برای حمایت تحصیلی کودکان

بورس نیوز:  خیریۀ کوینکس در ۱۳ اوت ۲۰۲۲ (۲۲ مرداد ۱۴۰۱) در مرکز نیکوکاریِ بنیاد توسعۀ انسانی (HDF) تایلند دیداری با کودکان داشت و به این مرکز کمک‌های نقدی اهدا کرد؛ این کمک‌ها عمدتاً برای تهیۀ یونیفرم مدرسه، کفش، کتاب، لوازم التحریر و سایر اقلام آموزشی صرف خواهند شد تا کودکان بتوانند تحصیل‌شان را ادامه دهند.

همچنین، این همکاری موجب مشارکت نیکوکارانۀ خیریۀ کوینکس و مرکز HDF در تایلند شد. این دو مرکز، نهایت استفاده را از امتیازات و منابع‌شان خواهند برد و نیرو‌های خود را برای حمایت‌های نیکوکارانه بسیج خواهند کرد. خیریۀ کوینکس و HDF وارد همکاری‌های همه‌جانبه‌ای خواهند شد که بر عدالت آموزشی و کمک‌های پزشکی متمرکز است و سطح تحصیلی کودکان را ارتقاء می‌دهد.

مشارکت نیکوکارانه بر پایۀ عشق

خیریۀ کوینکس، به‌عنوان یک موسسۀ خیریۀ جهانی، تاکنون برای ۱۹ کشور و منطقه، سرمایه و پشتوانه جمع‌آوری کرده و صندوق خیریۀ مولتی میلیون دلاری را تشکیل داده است تا با پیگیری رسالت خود: «ساخت دنیای بهتر از طریق بلاکچین»، به‌طور منظم به اقشار محروم در سراسر جهان کمک کند. این سازمان، از روز اول، مسئولیت اجتماعی شرکتی خود را ارج نهاده است. خیریۀ کوینکس، در راستای عدالت آموزشی، به راه‌اندازی کمپین سراسری اهدای کتاب، ارتقاء سطح آموزشی مدارس، جمع‌آوری سرمایه برای آن‌ها و اهدای کمک‌های مالی به دانش‌آموزان پرداخت. این خیریه درصدد بهبود شرایط یادگیری کودکان در سراسر جهان و دسترسی به آموزشِ باکیفیت برای کودکان بیشتر بوده است. خیریۀ کوینکس، در زمینۀ امداد سوانح، کمک‌های مالی فوری و امدادرسانی به مناطق آسیب‌دیده را انجام داده است. هنگامی که فیلیپین، برزیل و بنگلادش دچار حادثه شده بودند، این مؤسسه از هیچ تلاشی برای سامان‌دهی عملیات‌های نجات و تسهیل ساخت‌وساز‌های پس از حادثه دریغ نکرد. در بحث فقرزدایی نیز خیریۀ کوینکس از وضعیت نیازمندانِ کشورهایی، چون ایران، نیجریه، برزیل، ونزوئلا، ترکیه، سوریه و اندونزی بازدید و مایحتاج روزانه، کیت‌های پزشکی و کمک‌های نقدی به آنان اهدا کرد. خیریۀ کوینکس، علاوه بر توجهات و دغدغه‌هایش، نهایت تلاش خود را برای کمک به افرادی که با چالش و مشکل روبرو هستند به‌کار بسته است.

محور فعالیت‌های بنیاد توسعۀ انسانی (HDF)، یکی از خیریه‌های مشهور تایلند، کودکان است. برنامه‌های اصلی آن عبارتند از تحصیل برای کودکان مناطق محروم، محافظت از کودکان، مبارزه با ایدز و ارائۀ خدمات اجتماعی. عامل الهام‌بخش مشارکتِ نیکوکارانۀ بین‌المللی بین خیریۀ کوینکس و HDF، احساس مشترکِ رسالت و مسئولیت در قبال تحصیل کودکان است. این دو مرکز، بر پایۀ عشق [به همنوع]، دست به دست هم خواهند داد تا عصر جدیدی از همکاری‌های نیکوکارانه را رقم بزنند.

همکاری خیریۀ کوینکس و HDF برای حمایت تحصیلی کودکان

ارتقاء سطح تحصیل
برنامۀ نیکوکاری برای کودکان، به‌عنوان اولین برنامۀ نیکوکارانۀ مشترک بین این دو سازمان، همواره فرصت‌های آموزشی را در اختیار کودکانِ مرکز نیکوکاری قرار خواهد داد، به شکست چرخۀ فقر کمک خواهد کرد و به کودکان و گروه‌های مناطق محروم بانکوک دست یاری خواهد رساند. این برنامه به ساخت و راه‌اندازی مدارس، بهبود رفاه خانوار‌ها و حفاظت از حقوق کودکان خیابانی می‌پردازد. علاوه بر این، با بحران ایدز مقابله می‌کند، به فوریت‌های روزانه پاسخ می‌دهد و برای کودکان بی‌سرپرست، کودکان خیابانی و کودکان مبتلا به ایدز سرپناه فراهم می‌آورد.

در حال حاضر، ۱۰۰ کودک در نوانخانۀ HDF زندگی می‌کنند. خیریۀ کوینکس، با اهدای کمک‌های نقدی، در جهت بهبود شرایط تحصیلی و زندگی کودکان با HDF همکاری خواهد کرد تا زمانی که آن‌ها بتوانند اولین شغل خود را پیدا کنند. برنامۀ نیکوکاری برای کودکان، کمک‌هزینه‌های دریافتی را به‌طور متناسب تقسیم می‌کند، به کودکان نیازمند توجه ویژه‌ای دارد و به کودکان بیشتری سرپناه و خدمات آموزشی ارائه می‌دهد. خیریۀ کوینکس و HDF با یکدیگر، موجبات دلگرمی و امید را برای کودکان فراهم می‌آورند و به تحقق اهداف نیکوکارانۀ اصلاحِ شرایط آموزشی برای کودکان نیازمند کمک می‌کنند.

داشت و از قدرت «2<1+1» در میزبانی برنامه‌های نیکوکارانۀ متمرکز بر تحصیل و سلامت کودکان بهره می‌گیرند و بدین ترتیب، عشق و امید را به کودکان نیازمند بیشتری هدیه می‌دهند.

همکاری خیریۀ کوینکس و HDF برای حمایت تحصیلی کودکان

خیریۀ کوینکس از صمیم قلب امیدوار است که بتواند با مؤسسات خیریۀ بیشتری، مانند HDF، همراه و مشترکاً بر برنامه‌های آموزشی در مناطق محروم متمرکز شود. ما با هم قادر خواهیم بود محیط یادگیری و رشد کودکان را بهبود بخشیم و فرصت‌های بیشتری در اختیارشان قرار دهیم. بیایید به این هدف نیکوکارانه ملحق شویم، پیامی محبت‌آمیز بفرستیم و نهایت تلاش خود را برای دلگرمی نیازمندان به‌کار گیریم.

ارتباط با خیریۀ کوینکس
ایمیل: charity@coinex.com
وبسایت: https://www.coinex.com/charity
تویتر:https://mobile.twitter.com/CoinExCharity

اشتراک گذاری :
ارسال نظر